torsdag den 10. januar 2013

Noget om anale bøvser

G. og jeg kender hinanden for godt. Jeg har i hvert fald intet filter sammen m. ham. Og må føle mig grotesk tryg med ham. For der er i dén grad gang i de anale bøvser pt.
Det lyder og lugter ikke godt. Men hvad er alternativet? At jeg holder tilbage? Og får ondt i maven?
Nå, men tidligere i dag. I morges faktisk, sad teenagesøn inde på sit værelse, som ligger ved siden af tv-stuen. Jeg sad i sofaen, og drak et krus kaffe, og spillede Bubblespil. Da der var noget luft der skulle ud, gav jeg bare los. Herregud, jeg sad jo alene.

Men...så blev døren åbnet inde fra værelset, og yndlingssønnen kiggede forvirret rundt i stuen, og spurgte hvad det var der skramlede mod hans dør?

Jeg smutter lige på apoteket i morgen efter Imogas.

Dette bliver lige en hurtig hilsen. Jeg er totalt groggy. Faldt i søvn på sofaen i eftermiddag, og 1½ time senere, vækkede sønnen mig. Og jeg er sådan set stadig ikke kommet til mig selv. Ligner én der er blevet glemt i tørretumbleren. Totalt troldehår.
Apropos hår, så er der kommet en ny film på markedet. Det tager fat om et tabu: Kvinder m. øget hårvækst. En gribende dokumentar. Autentisk, og det hele.




Jeg er en rigtig charmetrold. Barberskum i ansigtet, og prutter i trussen.
Gad vide, om jeg oprindelig blev født som en Henrik, og at det så bare gik grueligt galt ved omskæringen?
Men...så burde G. jo være født som kvinde? Manden prutter stort set aldrig. Det er jo ikke normalt.
De par gange jeg har lyttet ved badeværelsesdøren, og hørt ham knage, fyldes jeg nærmest med stolthed.


Han kan jo godt!