torsdag den 13. november 2014

Gift ved første blik

Så fik jeg set de allerede viste afsnit. (Tak dr.dk for god streaming). Ej men....hvad skal jeg mene? (En helvedes masse, men det kommer vi til).

Jeg kan ikke huske alle navnene, men...

Ham med tænderne og hende den mørkhårede: 
Fuck, de er søde!

Ham med skægget og hende den lyshårede. Parret der ikke taler sammen:
ZzzzzZzzzzz. Det er jo pinligt at se på. Jeg har fandeme mere kemi med min el-måler, end de to har med hinanden.

Frank og Pia:
Indrømmet; jeg krummede tæer, da Frank (Finn Nørbygaard) begyndte at tude, da han holdt tale. Hvad fanden skete der for det? Og hvad laver manden i programmet, når han tydeligvis stadig har følelser i klemme overfor eks-kæresten? Er han ikke bare sådan en type, som ikke kan være alene?

Og så er der Pia,...Med det helt uhyggelige grimme pandehår.Man får jo mistanke om, at en flok børnehavebørn har bagbundet hende og klippet hende med deres små fedtede børnesakse.
Jeg er ikke vild med hende. Hun virker snobbet og selvhøjtidelig. Og hvad fanden skete der for hendes ekstreme nærtagenhed?
"Ej...så siger han at jeg både har en blød og en hård side! Helt æææææærligt, altså!"

Klap nu i og styr dit dramagen. Alle mennesker skulle sgu da helst indeholde flere facetter. Slap dog af.

Jeg holder med Frank! Ville faktisk også tude lidt, hvis jeg var blevet gift med en vintage Barbiedukke med storhedsvanvid.

Lars og Jeanette:
Er vild med hende! Lille dukkebarn med den søde stemme. Kæft, hun er kær.

Og kæft, hvor er Lars dog en Oscar værdig! Man ser ham kysse hende konstant, kramme hende, kysse hende i håret, nusse hende, kigge kærligt på hende. Og man sidder faktisk og bliver lidt misundelig, for han er godt nok pæn! (!!!)
Men så åbner han munden og siger: "Jeg er ikke forelsket i hende".

??

Der røg gibsarmen og fløjlshandskerne godt nok af. Skal jeg da lige love for. Hvad gik det lige ud på? Kæft en gang modbydeligt skuespil.

Store fjols. Store (pæne) fjols!

Og hvorfor fanden blev de matchet, når deres avls-præferencer er så forskellige?