onsdag den 9. januar 2013

Kære Dagbog - Vol. II

Jamen for fanden...det bliver værre og værre...


"Jeg glæder mig til at se Lykkehjulet".
(Ja, det var sgu let at glæde mig dengang)


"Jeg har opdaget, at jeg er lidt vild med ......Jeg tror godt han kan li' mig lidt på den måde. Jeg er også stadig vild med PNJ. Jeg er helt exet med Jesper. Det her ved jeg om ham: Han er ikke gift. Kører i en sort flot bil, og har en rød Honda. Han sidder i bankbussen. Han spiller fodbold i serie 5. Hans adresse er xxxxxxxxx"
(Seriøst!? Du er vild med tre på én gang?)

"Jeg er vild med Ole, Lars (lidt), Jakob her i tiden. Jeg skal altså ud med aviser, så jeg skal smutte".
(Tøjte)

"Her i sidste uge var vi på tur med klassen. Jeg blev vild med en der hedder Sascha, og han blev vild med mig. Vi gik en tur og så lå han og kælede med mig. Han kyssede mig også og gav mig en tungeslasker. Han er bare sød. Han er 16 år og flot".
(Sascha? Bare navnet burde have sagt mig ét eller andet)

"I dag fik jeg at vide af Dorte (hun har lige været på ferie), at Sascha gik sammen med en lyshåret kælling. Piv, det dumme tyskersvin. Jeg fylder år på tirsdag,og jeg glæder mig meget. Ellers er der ikkenoget nyt at fortælle. Ud over at jeg er helt exet med Søren" .
(Den bedste måde at komme over én, er at komme under én?)

"I dag fik jeg to billeder af Sascha. Han er ikke så flot alligevel, men jeg kan stadig godt li' ham, for jeg render jo selv efter Søren  og dem".
(Og dem?)

"Åh, jeg er bare pisse vild med Thomas endnu. Han er bare dejlig. Det her billede er fra 6. klasse. Han ser så utrolig sød ud".
(Ja...)

"Jeg tror jeg er lidt vild med Paw igen, men meget mere Thomas ".
(Ham Thomas må dælme have været speciel...trods alt)

"Jeg skal til en fest hos Iben den 31. marts.Thomas skal også med. Jeg håber at ham og jeg er sammen, men jeg er helt sikker på at jeg er sammen med en, for der kommer ret mange".
(Det skrev jeg simpelthen bare IKKE!)

"I denne tid er jeg vild med en der hedder P. På en måde tror jeg også han kan lide mig lidt på den måde. Den anden dag gik jeg forbi ham. Så smilede jeg til ham,og sagde hej. Og han gjorde det samme ved mig. Og han kiggede helt vildt sødt på mig".
(Jamen, den er da hjemme. Ding ding dong...Here comes the bride!)

"Det var forresten sjovt til Ray-Dee-Ohh koncerten, selv om jeg faktisk ikke kan huske noget fra selve koncerten".
(Men koncerten var sjov? Alligevel?)