mandag den 14. januar 2013

Årh! Jeg har fået en pakke

Min skønne veninde. Min yndlings-B har sendt mig en pakke. Hun har nærmest sendt hele Matas hjem til mig. Alt hvad hjertet kan begære af forskellige shampoo, balsam, hårkur, hårolie, ansigtsolie, make-up, hudpleje...osv osv. En kæmpe 8,8 kilos godtepakke.
Ej men for pokker! Det er vildt overvældende. ♥






Ellers intet nyt. Afventer stadig svar på, om jeg kan få det job. Gud, hvor jeg da håber.
Og gud hvor jeg da er glad for, at jeg hurtigt kan trisse ned og drikke et krus kaffe med dem. Savner dem sgu. Nok mest fordi de er lige så tossede som mig. Eller...næsten.

Hrmp...har fået reprimande fra Uglen. As we speak. Hun er i gang m. at tømme opvaskemaskine, og fylde den igen, og lige før kom der et beklagende: "Moooaaaar! Gider du godt snart begynde at skylle din morgenmadsskål af? Det er ret klamt med de rester af youghurt".
Det kom fra natdyret, som kan gøre enhver negerlandsby (ups, det må man ikke sige...Sort landsby? Farvet landsby?) misundelig, pga. madrester.
Men hvem véd, måske hun er ved at blive voksen?
Skønne unge.
Har lige afleveret teenagesøn hos sin far, hvor han skal være den næste uges tid. Vænner mig egentlig aldrig helt til den 50/50 ordning. Men drengen er glad, og det er det vigtigste.
Bjarnebilen kom på glatis. Og jeg fik testet min reaktionsevne. Er du gal det er glat. Spinnede halve omgange flere gange. Man skulle muligvis kigge lidt på de der vintersko han har på. Noget siger mig, at de er lige så glatte, som huden omkring en bøsses anus.

Nu tror jeg at jeg vil få tændt samtlige stearinlys, lave et krus kaffe, og slappe af. G. kommer sent hjem i dag og Uglen er ved at gøre klar til sin mest vågne periode på dagen.
Og så vil jeg finde plads til alt det lækre dullegrej fra den skønne B.

Hav en fantastisk mandag.