lørdag den 12. januar 2013

30 ting mænd burde vide om kvinder

Støvsugede Facebook, og fandt en side med en liste over de ting,sommænd åbenbart bør vide om kvinder. Lad os se om der er hold i det. Advarer på forhånd; listen er åbenbart skrevet af en tomhjernet gås.

1: Når du spørger "hvad er der galt", og hun svarer "ingenting" - så mener hun rent faktisk at der er nået galt.
(Nogle gange. Andre gange er man altså bare stille. Andre gange er man bare tøsefornærmet på den rigtig ucharmerende måde. Uden at der egentlig er en grund til det.)

2: Ja, hun hører efter, selvom hun ikke reagerer, når du siger noget.
(Narhh,...det vil jeg nu ikke sige)


3: Ja, hun vil gerne "snakke om det" men gi hende tid til at komme til dig.
(Definér tid?)


4: Nej hun gider ikke bare at du sidder i sofaen og ser tv/spiller pc mens hun laver mad/gør rent. hjælp hende !
(I hear ya, sister!)

5: Hvis du vil have et ærligt svar, så lad være med at spørge hende om om du er god i sengen!
(Ehhh? Fordi mænd generelt bare er dårlige i sengen? I guder...Hvorfor skal de lade være? Nu KUNNE det jo tænkes, at det ærlige svar var positivt. Det skulle det da gerne være. Prøvekører man ikke altid, før man "køber"?)

6: Lad være med at vække hende om morgenen, bare fordi du ikke kan sove eller fordi du er liderlig!
(Definer"morgenen"? Nu HAR man jo groft sagt ikke brug for uendelige mængder søvn, vel?)


7: Det er fedt, når mænd overrasker os.
(Ja, med måde. "Skat, de der knopper jeg har på pikken, var ikke bare talgkirtler. De kræver medicin", er ikke en fed overraskelse)


8: Hun elsker, når du ler af hendes vittigheder. Både gode og dårlige.

(Jeg fortæller ingen dårlige vittigheder)

9: Specielt de dårlige.
(Hørte du ikke hvad jeg skrev?)


10: Hun elsker komplimenter. Sig, at hun har flotte øjne, en god røv eller "hold kæft skat de bukser sidder godt". At du ser på hende som et stykke kød, er helt OK.

(Som et stykke kød? Flæsk? Rullepølse? Medister? Millionbøf?)

11: At du tilbyder at betale regningen en gang imellem, synes hun er hyggeligt. Også selvom det ender med, at hun betaler den uanset.

(Ender det med dét, uanset?)

12: Husk altid at sige du elsker hende inden du går!

(Hvad så hvis han glemmer fire ting i Føtex, én ting ad gangen? Skal han så sige ordene hver gang han kører af sted efter den glemte vare?)

13: Hun kan ikke fordrage at slå op. Så hvis du kan se, at forholdet er ved at gå i stykker, så gør hende en tjeneste og slå op!

(Undskyld mig, men hvem er den spade der har skrevet denne liste?)

14: Men lad være med at sige, at det er fordi, du ikke er tiltrukket af hende eller at hun ikke ser godt ud længere. Det vil tage måneder for hende at komme over sådan en besked.

(Hvad med bare at være ærlig?)

15: Hun ved, når du "faker" i sengen.

(Sgu da ikke hvis der er røget lidt rødvin ned inden. Desuden faker mænd aldrig :))

16: Ja hun kan godt lide at manden tager styringen i sengen.
(True)


17:Efter sex kan hun godt lide at du ligger os nusser hende og ikke bare ligger dig til at sove!

(Hvad så hvis man selv er træt?)

18: Som regel synes hun, at dominerende mænd er et turn-off - men ikke hvis det er i sengen! Fortæl hende gerne hvad hun skal gøre, hvor længe hun skal gøre det, og hvor hårdt hun skal gøre det.
(Tjo, med måde, ikke? Der er jo ingen kvinder der gider at være i seng m. en motorsagkyndig m. en drejebog, vel?)


19: Hun elsker, når du siger hendes navn i sengen.

(Nogle gange. Sgu ikke altid)

20: Altså det rigtige navn.
(Ja, det giver jo ligesom sig selv, ikke? Spade)



21: Hun er ikke bange for at binde sig. hun har bare lidt klaustrofobi. Alle kvinder har brug for lidt plads omkring sig - altså plads til bamser, tøj og blomster.

(Bamser? Bamser? Den eneste bamse der skal være plads til, er sgu da manden. (Tynde mænd duer ikke)...Og har kvinder pr. definition klaustrofobi?)

22: Luk venligst døren til badeværelset, når du skal på toilet. Ja, hun kender dig godt, og du føler dig tilpas i hendes selskab. Men behøver du føle dig SÅ tilpas...

(Ehmm, det er omvendt herhjemme.)

23: Nej, hun vil ikke synge fællessang i bilen.

(Gu' vil hun da dét!)

24:Hun hader at føle sig lukket inde i et bur!

(Ja, det tror jeg alle levende væsener gør)

25:Lad være med at tjekke hendes mobil hele tiden for ting og sager, spørg hende om det!

(Jo jo.Men hvis jeg bliver spurgt: "Må jeg snage i din mobil?", så er svaret stadig nej.)

26: Hun kan godt lide at få frække/sexede sms'er hver dag.men også søde beskeder hver dag.

(Ikke hver dag. Så bliver det jo bare hverdag)

27: Hun elsker at andre kvinder giver dig laaaange blikke. Men ikke når det er omvendt.
(Jo. Hvis de er grimmere og tykkere end mig)


28: Ja, det er "en god ide" at tilbringe ferien sammen med dine forældre.
(A' hva' for noget? Sig mig, er du 14? Du, der har skrevet denne liste?)


29: Hun vil gerne have, at børnene får unikke navne. 

(Næh.)

30: Hvis du lader hende være sig selv, selvom det nogen gange kan være en stor udfordring, så vil hun altid være der for dig.

(Sikke da en garanti at stille i udsigt. Hvor meget "sig selv"? Og altid? Arhhh, det afhænger da. "Årh, min kæreste har været mig utro med min søster. Normalt ville jeg droppe ham, men nu har han været sød til at lade mig være mig selv, så han er sgu alligevel en keeper". Nej, vel?)