torsdag den 6. december 2012

Optagelsestest i HJV

Haha...så klikker man sig ind på spejdernes side på Facebook, og finder et link til en test: "Kan du blive optaget i hjemmeværnet?"

Så den tog jeg selvfølgelig...


Og må med fiktiv sorg i stemmen meddele, at jeg fik flg. resultat:


Hjemmeværnet er vist ikke noget for dig...

Dine svar tyder på at der er forhold, der gør at du ikke kan blive optaget i hjemmeværnet. Du kan naturligvis stadig søge om medlemskab, men der er risiko for at det vil være spild at din tid.

Dine svar, der minimerer sandsynligheden for optagelse i hjemmeværnet:

  • Din BMI viser, at du er under- eller overvægtig, og det hindrer fysisk aktivitet.

Hold da kæft....Hahaha. Jamen, hvad så med alle de andre fedtnakker der vralter rundt derinde? Hvordan fanden er de blevet optaget? Og hvad m. min eks.? Hans bmi er jo højere end hans blodtryk. Jeg har set gravide i uge 43, med mindre mave end ham. Og det samme gælder hans kone. Som da vist heller ikke kan tåle mere på bmi-fronten.
Tag jer nu sammen, Hjv. Jeg har set jer indefra. Jeg har været i jeres kompagnilokaler, og mødt adskillige grønne medlemmer, som havde samme figur som Teletubbies.



Én ting har de dog ret i: Det er spild af tid. Fuldstændig spild af tid. 

"Ej men Rødhætte...Det er bare fordi du er sur over at testen gav dig et nej."

Ja for fanden, det er da derfor! Helt klart. Der er da ikke noget jeg drømmer mere om, end at presse min krop ned i en spejderdragt og selvlysende vest, og helt frivilligt slutte mig til Danmarks mest grinagtige folkefærd.
Ihh altså, dér lurede I mig godt nok lige.


(Gert; dette gælder ikke dig. Du er og bliver min yndlings hjemmeværnsmand!)