søndag den 5. maj 2013

Rally...zzzZzzzzz....

Havde planlagt at sove så tungt og længe i dag, at jeg ville få liggesår.
I stedet vågnede jeg lidt i syv. Pivvågen.
Ved ikke hvad der sker.

Accepterer selvfølgelig ikke at kroppen insisterer på at være vågen, så har rullet mig ind i et tæppe, og anbragt mig på sofa.
Føles dog ikke så afslappende, som forventet. Fordi: G. ser Rally i tv'et...
ZzzzZzzz... Tror jeg ville finde det mere interessant at se et dokumentarprogram om et græsstrå og dets vækst.
Jesus, hvor er det kedeligt.

"Se mig...jeg bruger masser af penge på min bil, som jeg så kører i smadder. For så kan jeg nemlig bruge flere penge på den igen".

Kæft hvor er lyden dog også træls. Som en flok pms-bier i flok.

Ligger i forhandlinger m. mig selv.
Skal jeg?

Smide mig ind i sengen og se interessant tv?

Gå ud og ryge?

Tage på arbejde?

Køre i Kvickly?

Besøge veninde?

Alt andet end at ligge og lytte til de irriterende biler. Og ikke mindst de irriterende kommentatorer, som fandeme ligefrem kommenterer på et hjulspind???