søndag den 2. december 2012

Adoptionens Pris.

Alle har talt om det. Og i dag fik jeg så set omtalte program.

Føj for fanden! Hvis der stadig findes hekse, så er adoptivmoderen én af dem. Grimme dumme kost!
"Ej,men det er bare den der bevægelse hun laver. Som næsten ikke er til at få øje på. Men jeg ved den er der. Inde i hende." Udtaler gåsen om adoptivdatteren,som sidder helt stille og spiser. Men som åbenbart laver en lille bevægelse med hovedet.
Ja undskyld da, at barnet ikke er en robot, som du kan programmere.Undskyld da pisse meget, at barnet har en personlighed.

Ved du hvad? Du har sådan cirka verdens grimmeste øjenbryn. Faktisk er du ikke til at holde ud at se på, så grim er du. Men bliver du trynet ved middagsbordet? Sidder der to øgler og angriber dig over dit udseende, og som direkte søger og skaber et problem?
Nej! Hvad fanden bilder du dig ind?



Du er grim og dum. Og et virkeligt sølle menneske.
Og ja, jeg véd udmærket godt, at tingene ikke altid er som de ser ud til. Og at man nogle gange skal trække lidt fra, når man ser sådanne programmer.
Men: Kameraet lyver ikke, vel? Det ændrer ikke folks tonefald, udstråling og ord. Måden hun taler til pigen på er totalt blottet for varme følelser. Og hendes stikkende øjne bag de der kæmpe store to buske hun har i ansigtet, kan jo skræmme livet af enhver.

Og jeg véd godt, at jeg er ret meget "Nationen!" agtig lige nu. Men so be it! Hold kæft hvor gjorde det ondt i hjertet at se den lille pige blive en skygge af sig selv. Lille lille skat. :( Jeg KAN ikke klare at se børn ulykkelige.

Oka...det er så temmelig hyklerisk og primitivt, at de folk der er forargede over parret og deres måde at være på, selv synker ned på et endnu lavere niveau, og spreder dødstrusler. Det er dobbeltmoral af værste skuffe.
Men hvor kan jeg dog sagtens forstå, at især adoptivmoderen møder modstand nu.

Og gud hvor den kvinde dog burde ønske sig en tur m. kantklipperen. Seriøst; det er sgu da ikke normalt m. så store bryn.