onsdag den 21. november 2012

Ressourceprofil.

Er I klar over hvor meget man skal svare på i sådan en? Det er jo helt vanvittigt. Fylder jo fandeme flere sider end en føljeton roman i Familie Journalen. Men det er ikke det værste. Det allerværste er de ting de vil vide.
Virkelig virkelig fedt at man skal sidde og uddybe de største nederlag i ens liv. (Eller...nogle af de største.) Incl. status over økonomi.

For helvede...Nu ved de mere end selv min bankrådgiver gør. Gætter på at fogeden banker på i morgen.

Heldigvis er der da trods alt ting man ikke skal oplyse. Hvilket dælme er heldigt, for så havde jeg været nødt til at ansøge om et nyt liv.

Jeg er virkelig lykkelig over, at de ikke skulle vide:

- Mit bmi.
- Antallet af mandlige hormoner.
- Samlet areal af hårvækst.
- Og appelsinhud...
- Mest pinlige sexoplevelse.
- Mest kiksede sexstillinger ved rødhætte i str. xl.
- Forbrug af Faxe Kondi Free.
- Antal kartoner rødvin der er købt på seks måneder.
- Værste hævnplaner, som ER udtænkt i mindste detalje.
- Mest luskede handling.
- Antallet af inddragede dankort. (Lyder værre end det er)
- Største last.
- Hemmelige besættelser.
- Musiksmag i perioden 1980- 1988.
- Antal optagede kassettebånd m. Kirsten og Søren i perioden 1984-1987.
- Antal gange jeg i perioden sensommer 1979 gravede en muldvarp op af dens grav, for at vise den til mine forældres gæster.
- Antal mislykkede slankekure.



Der er trods alt retfærdighed til.