lørdag den 24. november 2012

Min nye ven

Nu gider jeg egentlig ikke længere bruge 1100,- (ca) om måneden på at forgifte mig selv.
Så jeg har den sidste tid forberedt mig mentalt på at droppe smøgerne. Igen. Igen.
Denne gang har jeg dog fået mig en ny ven.


Den er pissegrim. Men den virker. Temmelig overbevisende.
Jeg har ikke røget siden efter aftensmaden i går, og egentlig savner jeg det ikke så meget.
Gider bare ikke bruge så mange penge på noget lort mere.

Det sætter så også ekstra høje krav til mit madindtag. Jeg skal under ingen omstændigheder blive tykkere. Ligner virkelig en mummitrold. Med fede ben.
Eller nok nærmere Bamse fra Bamses Billedbog. Som tidligere skrevet, behøver jeg faktisk kun en gul/orange jumpsuit. Figuren passer. Skræmmende meget.







Min "Fithætte" kur gik lidt i stå. Gider ikke engang forklare hvorfor. Nægter at være en af de der overvægtige, som klynkende siger: "Jeg forstååååår det ikke, for jeg spiser som en fugl".

Det er eddermanme en stor fugl så...

Grunden kender vi alle. Gider ikke engang dunke mig selv i hovedet. Tog jo ligesom et bevidst valg om hvad jeg proppede i gabet. Og hvad fanden, det smagte godt. Så nu må jeg jo bare betale regningen. Mere indviklet er det egentlig ikke.