fredag den 7. februar 2014

Vaselinerøvhætte

Efter mit brokkeindlæg over YouSee i går, fik jeg ironisk nok en mail en times tid senere fra dem. Om at min boks var blevet afsendt.
Så efter en - faktisk ret skøn - arbejdsdag, tog jeg hjem og spejlvendte stuen. Sådan for at antennestikket kunne komme i.
Har dog stadig ikke signal. Og ja ja jaaarrh, ved godt, at der i ordrebekræftelsen stod, at det blev åbnet senest d. 13, men man håber jo. Det gør man.
(Gad vide, om man selv ville kunne pille lidt på boksen ude ved husmuren?)


__________
Status for hytten pt:

- Sundhedssøn har fået den bærbare tilbage fra reparation, så ham ser jeg nok ikke resten af aftenen.

- Uglen har flakset forvirret rundt, mens jeg omrokerede på møblerne. Nu er hun faldet til ro igen i sofaen, og tager den nye indretning flot. (Der er en sofa, der er et stikkontakt og hun har sin computer. Hun kunne leve i en bunker, uden at tage skade).

- Oksefileten er i ovnen, kartoflerne bobler, salaten er lavet.

- Hætten sidder og småbløder. Dagens note to self: Man kan IKKE rengøre patentflaske i glas med kogende vand. Vi havde i hvert fald en mindre glaseksplosion lige før.

- Trøster mig i stearinlysenes skær med et glas rødvin.

- Overvejer stadig den der gyngestol. Men er lidt i bak-position, thi nogen siger, at man sidder elendigt i den. Og så er der dilemmaet: Kan røven komme fri igen, når den først er presset ned? Og ville det kræve, at man kun sad i den nøgen, og med vaselinerøv?
(Kæft et grimt syn, får lyst til at grave mine øjne ud med en ske. Forestil jer lyden, når man sidder der og rokker i bar røv. Vaselinen der glider mod stolens sider. Sccccvvvfff...pprrrrssssss....)

Vaseline skal i øvrigt ikke misbruges. Det skal kun bruges til...



- Mad spist. Nu sofahygge. Med resten af vinen. Og stearinlys ad libitum.



__________



Edit.:
Store fede dumme nar! Skovl! 
Nej, I kan ikke bruge det til en skid, når jeg nu er en vathætte, og ikke tør skrive, hvem jeg dog har så lave tanker om. Men jeg har brug for at få frustrationerne ud. Så beklager, men Tourettehætte overtager lige.
Idiot. Selvoptagede store dumme bæhoved. Gid du da falder og får presset kæppen i din røv endnu højere op, så du får et massivt angreb af tandstikker mellem tænderne.