fredag den 2. november 2012

Dagens to-do.

Inden jeg hopper under bruseren, må jeg hellere lige gøre status over hvad jeg skal nå i dag.

- Gå i bad. Vaske hår.
- Tørre hår.
- Gøre hår vådt igen, fordi den ikke fik for lidt m. varmen.
- Lægge make-up.
- Fjerne mascaraklatter, og ubudne hår.
- Finde tøj, som jeg ikke ligner en Mummitrold/Obelix i.
- Kyle tøj hen ad gulvet til den i forvejen store bunke, og fnyse af mig selv i spejlet.
- Til møde.
- Hjem igen. Lave en turbo oprydning.
- Køre ud i børnehaven og hente nevø 1.
- Køre ned på jobbet, og låne nogle fade. Og sige hej. Og nakke en kop kaffe.
- Køre til skolen, og hente nevø 2.
- Køre hjem, lave bolledej, og lade de to skønlinger bage boller, som de kan få med hjem til deres far og mor.
- Efter afhentning af nevøer: Fjerne dej.
- Skrive endelig plan for hvad jeg skal lave af nippemad til i morgen aften.
- Aflevere datter til fest.
- Bearbejde Gråstænkt til at se en gyser.
- Drikke et glas vin, mens jeg bladrer YouSee's udvalg igennem, mens jeg tænker højt: "Orv, den gad jeg godt se. Årrhh, dén har jeg bare ALTID ønsket at se. Ihh, den ser spændende ud den der. Uhh, fed film tror jeg. Og der er vist også biler, sex og nøgne damer med. *skæver til Gråstænkt*"
- Bage kager til i morgen.
- Gøre køkken rent.



Sådan i grove træk.