søndag den 22. april 2012

For utrolig dum til love.

Har helt glemt at anmelde sidste uges afsnit. Men altså, i bund og grund er det jo bare en stor gentagelse af de samme ugennembagte fjolser. Så jeg nøjes med mine to yndlingshadeobjekter:

Boffy:

En af Danmarks tommeste lufthoveder. Hvordan er det muligt at være så primitiv af personlighed, og så stadig gå oprejst?
Og hvad sker der for fjolset og hans billeder af kvindekroppen. "Ej, men altså...hendes lår flød sammen da hun sad ned." No shit, Sherlock? Hvad er det du vil date? En Barbiedukke med umenneskelige proportioner? Eller bare en omvandrende lårbensknogle?
Tåben ville da brække sig i lårtykke (tøhø) stråler og få Post Traumatisk Stress, hvis han så mine lår. Herregud, jeg behøver ikke engang sidde ned, for at få dem til at flyde sammen.
Og hvad er der med hans træning og drøm om den perfekte krop? Han ligner jo en der visse steder har fået en gang Rockwool under skindet. Han er fast, men alligevel lidt hvalpefedtagtig.
Jeg har stalket ham på Facebook. For helvede...:D Han har sig selv siddende i Telenor trøje og med sindssygt gult guldur på håndledet, som coverbillede. Han ligner en, som kommunen har bevilliget en værge.

Melaniedåsen:

Hun er jo dummere end Amalie S. Jeg kan i øvrigt ikke rigtig koncentrere mig om ret meget andet end hendes permanente dorske ansigtsudtryk. Hun ligner en der har taget fejl af glassene med Panodil og Morfin.
Og hvad skete der med den date? Det må I sgu kunne gøre bedre, TV3. Det var jo så opstillet, at man fik ondt i øjnene.
Nå, men mht. Melanie, så håber jeg sådan, at hun kommer på date med en rigtig ubehøvlet skid, som kan fortælle hende, at hun ligner Droopy, og at hendes næse ikke hører nogen steder hjemme.