fredag den 2. november 2012

J-Dag og Casper Christensen.

Det er J-Dag i dag. Skal jeg ind og se sneen falde?

Nej!

Jeg er for gammel. Er ældre end samtlige dørmænd i byen. Men okay, de er så vist også kun lige blevet konfirmeret for fem år siden.
Jeg vil hellere se den ægte sne. Og nippe til et glas rødvin imens.
Desuden smager den jo ikke engang godt...Tuborg Julebryggen. Der findes da mange andre julebryg der er langt langt bedre. Som f.eks. KB Hvidtøl.

Men til alle dem der skal i byen i aften: Dagens Side-9 pige har et guldkorn hun gerne vil dele ud af:

"Det bliver en kæmpe fest i aften, men jeg vil råde folk til også at holde lidt igen. Juleøllene kan godt slå hårdt, men hvis du har mådehold, vågner du ikke op med tømmermænd i morgen"


 


Hende skal man fandeme stå tidligt op for at narre...


Nå...TDC afholder konkurrence på Facebook. De vil finde Danmarks næstsjoveste menneske. For den sjoveste er åbenbart Casper selv.


?????


Nej! Casper! Beklager, men du er virkelig virkelig ikke Danmarks sjoveste mand. Virkelig ikke.
Lars Hjortshøj og Frank Hvam slår dig m. flere længder. Og Jan Gintberg. Og Anders Matthesen. (Han er faktisk den sjoveste. Mrrmm. Nemlig!)
Du var fed i Mandrilaftalen, men der var det stadig Hjortshøj og Hvam der bar showet.
Dog ER du sjovere end Uffe Holm, men det siger selvfølgelig ikke så meget. Det ved jeg godt.

Nå, men danskerne kan så deltage i videoer med deres bidrag til konkurrencen om at blive kåret som sjov.
Og der er virkelig meget lort. Én af de indsendte videoer er fra et kvindemenneske, som sidder i sin virkelige grimme stue, hvor der er mere rodet end på teenagedatterens værelse. Og så sidder hun med sin kat, og hiver den op og ned, og fra side til side, så vi allesammen skal tro, at det er katten der danser.

Hahaha?....ej. Ikke rigtigt, vel?

For helvede. Det er jo så sønderknusende pinligt og dumt at se på. Og hvor er det dog sørgeligt, at hun i dén grad er underudviklet på det humorristiske plan.
Den vil ikke uploade videoen til min blog, men her er et link:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d8KqoBJfuw8





Nå, jeg skal i bad. Ses senere.