torsdag den 20. februar 2014

Farmfuckingville

Bygger stadig om herinde. Temperament kan ikke mere i dag. Lorteindstillinger og teknisk snilde mig et vist sted.

Hurtig update. Næsten i stikord.

- Døgnet har for få timer.

- Har firmabilen hjem i dag. Havde næsten lyst til at fortsætte mod Ikea på vej hjem.

- Men så tjekkede jeg netbanken. Og crashede Rema 1000 i stedet. Living on the edge. Spiller i livets tombola.

- Er kommet til at spille Farmville. Så jeg høster. Igen. Bliver nødt til at tage en kold tyrker. Gik galt for et par år siden, da jeg spillede det sidst. Vågnede fandeme kl. kvalme i weekenden med stress og koldsved, fordi jeg skulle op og høste og pløje.

- Skal have sat mig ned med kalenderen og få sat dato på det jeg skylder. Middag med ven, vinbar med veninde 1, værtshusbilligølognuskalvisnakkeoggrine-tur med veninde 2.
Har lovet dem det i evigheder. Skal altså have sat dato på.

- Er bange for mit røvhul. Bogstaveligt talt. Drak vand med (okay, måske lidt for mange) dråber pebermynteolie i går. Fordi det virker luftdrivende. Ja tak...jeg lyder konstant som en form for en slagboremaskine. Har aldrig oplevet noget lignende.

- Hvor er flæskesteg dog egentlig et sært ord.

Nå...det er Frasier-tid.

Godnat til dig derude.