fredag den 5. oktober 2012

Klynkehætte.

@!!$£#"§@/!#

For fanden jeg er ynkelig. Næse kan ikke bestemme sig for om den vil være snottet eller ej. Maven gør ondt. Kroppen er tungere end den plejer. Har kvalme. Og hovedet dunker.
Har sovet til middag, hvilket jeg aldrig gør. Men argghh!

Teenageren ville i Fakta. Så jeg hoppede hurtigt i en kjole, og afsted det gik i bilen. Kunne ikke forstå, hvorfor mand i Fakta gloede sådan på mig. Det viste sig så at være kjolen igen. Den fra sidst. Hvor jeg ufrivilligt flashede bryster til mand der gik over fodgængerfelt. Og nu var det så mand i Fakta der fik fornøjelsen (?) af at se dem.
Jeps, der blev ikke overladt noget til fantasien.

Har mest af alt lyst til at stikke børnene nogle penge, og lade dem hente pizzaer. Magter faktisk ikke engang tanken om at stå ved komfuret.
Det er da altid noget, at man via YouSee kan se Ghost Whisperer helt gratis. 

Orker faktisk heller ikke at skrive. Vil bare sove. Og hvile. Og svælge i selvmedlidenhed.