fredag den 5. oktober 2012

Søren Ryge - You sexy beast!

Havde sær drøm i nat.

Drømte at Gråstænkt stolt fortalte mig, at ham og en ven havde fundet den mest geniale genvej til blowjob.
De søgte i Rema 1000's avis under kontaktannoncer (??) efter dem de ville have lidt mundgodt med. Og de havde så fundet ud af, at de bedste var helt gamle mænd. Som de så slog ihjel bagefter. Når de var blevet...tilfredsstillet af dem. (Ew ew ew ew, billeder på nethinde af grå isse mellem Gråstænkts ben).
Gråstænkt havde så også været et smut på Scor.dk, hvor han havde fundet villige Anna, som gerne ville lære ham op.
Og så sad han der. M. et virkelig stolt smil, mens han viftede med et billede af hende. Og blev fornærmet over at jeg blev sur.
Jeg rejste mig, råbte at han kunne rende mig, og så tog jeg hen til min chef. Som lignede Søren Ryge påfaldende meget. Og som gjorde sig til, mens han røg hash.

Hvad ER der m. Søren Ryge? Hvorfor skal han optræde i mine drømme?


Nå...men...vågnede med knaldende hovedpine (tror da fanden), og m. næse, som er snotforkølet i det venstre næsebor. Fandeme belastende. Og så på en fredag.

Skal vist bare kramme sofaen lidt i dag. Og køre lidt i nødsporet indtil hovedpine har tænkt sig at daffe af.
Gråstænkt kommer sent hjem. (Nej, han skal ikke mødes med en pensionist). Han skal ud at køre Segway m. alle kollegerne. Vil bare vædde m. at mindst to af dem tager et styrt. En flok mænd på noget m. hjul og motor. Kan da kun gå lidt galt. De skal jo m. garanti overgå hinanden.
Gad fandeme godt være en flue på væggen.
Gert skal også med. I ved, ham hjemmeværnsmanden. Er lidt bekymret for om han får fikse ideer, og om man kan forvente et rullende hjemmeværn fremover. Det kunne jo godt tænkes at det ville kunne friste m. sådan en Segway, når de er på øvelse i øde krat, og lige skal hen til bageren søndag morgen.

Fik forresten fin fin gave i går.
Da jeg arbejde hos tyskerchefen, mødte jeg en morgen tidligt for at lave morgenmad til sød sød dame på kontorgangen. Til et møde hun skulle have.
Og i går bankede hun så på min dør, og gav mig denne lækre kurv. Fra byens lækreste specialforretning.
Så fin den altså er.