fredag den 26. oktober 2012

Julen nærmer sig m.hastige skridt.

(Service-info: Fedthætte hoppede på vægten igen. I mandags sagde den minus 1,3. Her til morgen siger den yderligere minus 1,2. Yay! I love it)


Nå, julen nærmer sig. ( Jeg elsker det!) Og i år vil jeg være hurtig ude m. en ønskeseddel.
I ikke-prioriteret rækkefølge:

* Parfumer. Flower Bomb, Chancé, Miss Dior.
* Tøj. Kjoler. M. taljeret snit. (Kontakt Benneweis for mål)
* Kæmpe lammeskind. (Eller, fåreskind, må det være. Der er vel grænser for hvor store lam kan blive).
* Stuklofter i samtlige rum.
* Evt. en herskabslejlighed.
* Pejs.
* Brændeovn.
* Nyt køkken. M. mindre det forefindes i herskabslejlighed.
* Flygel.
* En weekend m. Price-brødrene.
* En "nu drikker vi rødvin, og lytter til fed musik"- aften m. Thomas Blachman.
* At Medina, Rasmus Seebach, Zangenberg og Mor Mia fra "Mig og min mor" + Cougar Stephanie bliver eksporteret. Til Polen.
* Længere øjenvipper.
* Smukke stiletter.
* En kat.
* 60" fladskærm til stuen.
* Elevationssenge.
* En Hummer! Så vil jeg bruge den som firmabil. Så kan det nemlig være, at de skide handelsskoleelever kan finde ud af at pisse ind til siden, når man kommer kørende.
* Kitchen Aid.
* Gavekort til fjernelse af uønsket hårvækst.
* En vinkælder. (Haaaaaalleluja!)
* Privat indendørs swimmingpool. (M. vinduer der IKKE kan kigges ind af).
* Crosstrainer.
* Rynkereduction.
* B.S Christiansen som personlig træner!
* Lavere bmi.
* Højere IQ.