lørdag den 27. oktober 2012

135 mio. 135!!!

Så er der en svineheldig person, der har vundet 135 mio. kroner. 135! Det er jo fuldkomment vanvittigt!
Hvis det var mig, så ville jeg på stedet have udviklet en dyb dyb psykose af paranoia pga. angsten for at have set forkert,eller at kuponen skulle forsvinde.
Jeg ville ganske givet også dejse om af et slagtilfælde, fordi jeg hyperventilerede for groft.
Indtil pengene stod på min konto, ville jeg ikke tro på det.

Hold kæft hvor er den person dog heldig! Ej, men det er jo helt vildt.

Jeg får altså permanente tics om øjnene, hvis personen træder offentlig frem, og udtaler: "Ja, så bliver der nok købt et ekstra stort juletræ i år. Og bilen skal også betales ud. Men jeg vil nu stadig arbejde og leve som før".


Arrrgghhhhh!

Var det mig, så ville jeg stå foran kameraet m. vildt hår, og forstyrrede øjne, der flakkede rundt i hovedet på mig, mens jeg smilede så bredt, at man skulle tro jeg havde haft monteret en tøjbølje i munden i 3 dage, og at jeg havde udviklet et lettere mentalt handicap.
Jeg ville faktisk være umulig at interviewe, fordi jeg pga. en manisk tilstand i kroppen, konstant ville komme i tanke om nye ting jeg skulle have.
Og når jeg fik stillet spørgsmålet: Hvad skal du bruge pengene på?, så ville jeg grine ukontrolleret, psykotisk og hysterisk, og brøle: "Jeg skal shoppe til jeg brækker mig!!!", hvorefter jeg ville løbe ud af kamerabilledet m. dankortet i hånden.

135!!

Jeg ville købe den der herskabsvilla m. stuk og pejs. Der skulle installeres nyt køkken og bad i moderne fransk antikt udseende.
Jeg skulle have de fedeste møbler. Mine børn skulle møgforkæles. Gråstænkt skulle møgforkæles. Min familie skulle møgforkæles. Alle dem jeg elsker, skulle møgforkæles.
Jeg skulle have flere nye biler. Tømme et parfumeri.  Anlægge pool i baghaven. Rejse. Investere. Åbne min egen madbiks. Betale al gæld. Få ordnet bisserne i fuld narkose. Hyre en personlig træner. Hyre en personlig massør. Indrette et træningsrum i herskabsvillaen. Oprette et katteherberg i nabohuset.

Og så ville jeg skide krystaller af bar glæde.




Jeg fik da helt hjertebanken af at skrive dette indlæg.