onsdag den 1. august 2012

Tovlige tankespind.


Det er altså lidt et slag i ansigtet når:
-Man ser 72 årig som er pænere i en bikini end en selv.
-Og man bliver overhalet af meget gråhåret støvet person på cykel. M. helt normalt roligt åndedræt, mens man selv okser afsted i umuligt gear, og med en vejrtrækning der mest af alt lyder som en knap så attraktiv person lige før klimaks i sengen.

Gud hvor er:
-Denne Se og Hør pige...ikke ret heldig. Hvad sker der for bryster? Det ligner at Jørn Ege har presset to hårdtpumpede basketbolde ind under huden på hende.
Og hvad fanden sker der for photoshoppet navle?




Nå...fik en nedsmeltning i dag. Fik både gjort hovedrent, fjernet ukrudt v. fortov hvor jeg fremviste røvareal til forbipasserende, fordi jeg ikke har lært at gå ned i knæ. Fik sørme også hakket baggården op m. gammel rusten hakke og fjernede groteske mængder ukrudt.
Har til gengæld virkelig sure tæer nu (hvad SKER der for svedkirtler dernede i den grimme afdeling?), og rygsmerter.
Gammel krumrygget dame stoppede op og iagtog mig da jeg fjernede ukrudt v. fortov. Fik et anerkendende smil og en "Jaaehh, DET hjalp godt nok. DET pyntede på det".
Nå? Har du haft ondt i røven over det? Havde fandeme lyst til at trække faktapose m. ukrudt ned over hovedet på hende og hvæse: "Det pyntede også på det!".

Har virkelig nervøsitet over opstart på mandag. Er rent ud sagt ved at skide i bukserne af skræk. Nå men...må klynge mig til yndlingschefs mand K, som siger at kokken er sød. Og rolig. Og slet ikke Ramsey-galning.
Men uanset hvad, så er ALT bedre end tyskerchef. Og hans stupiditet har slået til. Igen!
Talte med tidl. kollega i dag, som fortalte at hun havde fundet tysk brev i postkassen. Hvor tyskerchefen har spurgt hende, om hun ikke kunne tænke sig en tøsehyggedag med tysk barn på 9 år.

?????????????????



Det kan man sgu da ikke! Jamen, jeg er chokeret. Han kan sgu da ikke bare tvære unge af på tidl. ansatte. Store dumme dyr. Wirklich!


Nå, jeg vil drikke min lunkne kaffe og gå ud og tjekke op på maden. Frikadeller. M. masser af grønt. Spændt på hvad Hr. Sows og Kartowler aka. Gråstænkt siger til dem. Der er mere grønt og krydderurter i end der er kød. Men han fik flæskesteg i går. Så han burde kunne klare lidt grønt uden at visne.