fredag den 24. august 2012

Kære Dagbog.

I dag har jeg haft fri. Helt fri. (Havde jo hyggeaften m. yndlingschef og to flasker vin i aftes).Har camperet på sofaen m. en pakke rosiner, og set Breaking News om ham vi ikke taler om.
Og nu går rosiner amok dernede. I maveregionen. Nu prutter jeg generelt en del, så når jeg siger at jeg i dag har mere luft end jeg plejer; Så er den gal!
Har forpestet Føtex. M. op til 12 sekunders udslip. Var ret imponeret over mig selv. Man bliver sgu lidt stolt, når man slår sin egen rekord.
Hjemturen var en kold fornøjelse. Gråstænkt rullede kraftedeme samtlige vinduer ned. Så måtte jeg bare kompensere for det m. ekstra udslip. Det varmer alt sammen.
At jeg så også har præsteret for første gang at slå en prut der lugtede som en landmand, er jo blot en bonus.

Nå, sexudstillingen i aftes havde besøgende. Har tjekket billeder på den lokale avis' hjemmeside. Gætter på jeg ikke må nakke billederne. Desværre. Der er ellers guld imellem. Både ham den smånussede m. graviditetsmave. De unge fyre med julelys i øjnene. Og manden m. fyld i buksen.
Og så er der også en bette video. Som jeg selvfølgelig skulle se midt i havregrynene i morges. Big mistake. Troede ikke det var en video m. detaljer jo. Gad virkelig ikke glo på fingre andre steder. Sgu da slet ikke midt i morgenmaden.

Nå, skal i køkkenet. Og tjekke muh-koen inde i ovnen. Eller i hvert fald lidt af dens krop.
Tror jeg springer vinen over i aften. Endte m. at blive temmelig tipsy henne hos yndlingschef. Men for fanden det var hyggeligt!





Hov forresten: I ved godt, at der kun er fire måneder til juleaften i aften, ikke?