torsdag den 26. juli 2012

Oink Oink.

Har været et vandsvin, og taget mig et urimeligt langt varmt bad. Og det gør godt.
Skulle man tro.
Men ved sgu da ikke lige hvad der er sket? I venstre side har jeg en tot hår, som har opgivet livet. Lige pludselig. Ligner en dusk...En vindheks.
Og så må jeg have noget pollenhalløjsa eller være træt, for øjne er lidt røde. Hvilket resulterer i at jeg ligner en so i ansigtet.

(Spar mig for de dumme bemærkninger)

Der er i den grad dømt oink oink øf øf. Og ironisk nok, sidder jeg i en lyserød kjole.

Find svinet!


Og så tror G. oprigtigt selv på, at jeg vil med hen til yndlingschef' mand, for at få hjælp til noget med special øl. Nu.
There's no way in hell, at jeg viser mig for offentligheden nu. Ville være traffic stopper. Og ikke på den gode måde. Har i øvrigt heller ikke tid. Skal ud at rode i affald.


Nå, men i morgen er det Happy Friday. Dagen hvor kalorier er ok. (Til en vis grad dog).
Og jeg sidder allerede og spekulerer på hvad jeg skal muntre mig med. (Når man lever for maks 1400 kcal. så bliver man lige så trængende som en enlig skummel mandlig gynækolog)
Må vist hellere booke en tid hos Føtex' bland-selv-afdeling. Og så lære at styre mig. Det er lidt ligesom om, at så snart jeg får plastikhandsken på og begynder at grave i godterne, så ender det jo med en pose der er spændt til bristepunktet.