torsdag den 26. juli 2012

Haltehætte.

Jeg ligner John Wayne når jeg går. Bentøj kan mærkes efter dagens udskejelser.

Nå, er i gang med at forberede mig til natten. Forstået på den måde, at det gerne må være så hyggeligt, at jeg glæder mig så meget at jeg falder i søvn før tid af bar spænding.
Er i overvejelsesfase, men har foreløbig disse tanker:

* Debattere med tørhoveder, mens jeg hælder te ned.
* Undskylde overfor besked jeg kom til at smide på voksenspejdernes facebookside. (Kommer ikke til at ske. Var bare for at fremstå som en der angrede overfor hjemmeværnsfolk.)
* Massere kokosolie ind i manke.
* Se "Anne-Mad" marathon på YouSee boks.. (Det kræver så at jeg vil kunne abstrahere fra hendes evindelige snøvsen)
* Se Sex and The City. Igen. (Er en mulighed. Kræver blot jeg kan abstrahere fra Carries "I couldn't help but wonder")
* Lægge madplan for næste uge. (Og så kan jeg jo også lige stoppe sokker og strikke en sofa, nu hvor jeg ER blevet til Herdis Husmor)
* Lave telefonfis. (Er fandeme længe siden sidst. Omkring 28 år siden. Gad vide om 0059 stadig eksisterer?)
* Logge ind på Forum chat under nicket "TulleBettina/FrodigQ/Sgr.sex og mad" og tage fis på de desperate mænd der sidder derinde. (Ej, det gider jeg sgu trods alt ikke)
* Snakke m. teenagedatter, som for tiden først går i seng ved 4-tiden. (Tror bare desværre hun er optaget på skype-server)
* Bage boller? Så teenagere kan få friskbagt morgenbrød?
* Pille hår ud fra hage. (Det er en helaftensforestilling)


Men lige nu vil jeg starte med et langt varmt bad. Kan lugte tæerne. As we speak, har vi ikke en eneste flue eller myg i stuen. Tror jeg ved hvorfor...