tirsdag den 24. juli 2012

Live update fra sofaen.

Har ikke lavet noget som helst i dag. Så nu vil jeg lave dagens liste. Bare sådan for samvittighedens skyld. Så man kan sige at man har været aktiv. Med noget.

Ih altså, hvor var det:
- Fantastisk hyggeligt hos yndlingschef + mand i går. Glæder mig til vores aftale med vin, terranda og musik.
- Træls at teenagere herhjemme,bestemte sig for at hade hinanden i går aftes. Og som derfor kimede mig ned, så jeg kunne løse konflikter. Mor drikker vin. Stille!
- Varmt i dag. Har svedt steder, som jeg ikke troede var muligt at svede.

Har lige netop:
- Kørt en trimmer rundt i Gråstænkts hår. Gik fint. Tog sgu også lige ryggen mens jeg var i gang.
- Ført samtale med nærgående evnesvag flue. Hvorfor helvede SKAL de flyve ind i ens ansigt og øregange og andre kropsåbninger? (På issen!!). Lorte dyr.

Elsker virkelig:
- Facebook. Jamen, hvad er der IKKE at elske? Man kan stalke helt anonymt. Har både luret på Tyskerchefs store kærlighed (Perlende Latter) og et par af Gråstænkts eks-kærester. (Damn, en af dem ligner jo et pindsvin. Den der fra Bjergkøbing Grand Prix).

Hvad sker der for bryster som disse? Og påklædning? Og at mænd synes det er frækt? (Hej! Jeg har tabt en flaske klorin i håret og otte flasker madkulør over kroppen. Og så har jeg ædt to badebolde. De nåede ikke så langt ned, da jeg sank dem).



Vil vædde med at mødrene der døber deres børn flg. navne, alle er hjemmegående og ser rigtig mange amerikanske serier i tv'et. (Soap). Og derfra henter de inspiration til arvingens navn:
Tiffany, Jessica, Brittany, Jack, Stephanie.

Forstår ikke:
- Hvorfor skolernes sommerferie skal vare så lang tid. Fem uger burde være nok. Måske fire. Man har jo ikke råd eller fantasti eller energi til at beskæftige dem i syv uger. Og de keder sig jo. (Selv om de siger det modsatte. Men mor ved bedst).
-Margrethe Vestager. Dumme gås.


Er der ikke lige en der:
- Kan fortælle Prins Joachim, at vi ikke befinder os i 1943? 
- Gider at opklare for mig, om det er Joachim eller Martin der er far til Prins Felix. Synes fandeme han ligner dem begge. Måske Alexandra har haft en trekant med dem? Hmm..