onsdag den 25. juli 2012

Det sorte marked.

Begynder snart at overveje det sorte marked. Det er snart midnat, og jeg er modbydelig vågen. Bliver snart vanvittig. Tanker i vathovedet vågner om aftenen, og suser rundt med 140 km/t.
Møg stress.

Så begynder at overveje sort marked. Ved bare ikke hvor det ligger? Men sådan lidt sovepiller ville være skønt. Som at tisse i bukserne for at holde varmen, ja. Men stadig skønt mens man tisser.

eBay? Altså når man kan købe en luftguitar og en "ghost in a box", så må der også være mundgodt til mig?

Gul og Gratis? Det er jo en losseplads. Internettets losseplads. Og når man kan købe sex og grimme pumpetermokander derinde, så må der da også være en førtidspensionist som sælger lidt for at tjene til busturene til Harzen og indkøb i Fleggaard.

Gråstænkt ligger en etage nede. Og sover. Hans krop falder i søvn i det øjeblik hans hoved rammer puden.
Søn sover også.
Datter er bag lukket dør.
Og her i stuen er der bare mig. Lysvågen. Og en latterlig myg med et overspisningsproblem.

Hvis man så bare kunne sidde ude på terranda m. cigaret, ville det være til at klare.
I stedet ligger jeg og kigger på TLC, fordi jeg er for doven til at række ud efter fjernbetjeningen.

Info: jeg nåede ikke længere. Vågnede en time senere på sofaen med mobilen i hånden. Faldt simpelthed i søvn mens jeg skrev mit blogindlæg.
Hoppede i seng, Og er netop vågnet. Oh fryd!
Nu skal jeg bare lære at falde i søvn FØR midnat.