tirsdag den 18. juni 2013

Tilfældig tirsdagsliste

Lykken er:
- At få gengældt et smil.
- Modne kirsebær.
- Nyvasket sengetøj.
- Duften af nyslået græs.
- Duften af strøgne tændstikker og duften af benzin. (Men ikke samtidig...dog)
- At blive kløet på ryggen.
- Hovedbundsmassage.
- Rødt muh-kød.
- Iskold Asti/Cava en varm sommeraften.

Klamhed er:
- Beskidt hår. (Virkelig (!!) fæl stank).
- Snegle. I ALLE varianter. (Klamme svin).
- Tæer.
- Tørre hæle.
- Frikalet.
- Navler.
- Joachim B. Olsen.
- Rådne kartofler, som man finder i bunden af et skab, hvor man har lagt dem for 3 måneder siden, for "så kunne man huske de lå der". Right!
- Lune toiletsæder.

Hvor er det godt at man ikke hedder:
- Noget m. "z". Zarah, Mizhelle, Zofie, Zandra.
- Tiffany, Randi, Linda, Bolette eller Siv. (Sidstenævnte ville ikke være til at bære)

Hvor er det dog til gengæld sørgeligt, at:
- Man alligevel har et virkelig grimt navn, selv om man er forskået for ovenstående.

Top 5 hadepersoner:
- Bankrådgivere. (Skræmmer livet ud af mig).
- Politikere.
- Kvindelige langturschauffører.
- Magtliderlige centervagter.
- Facebook-ludere, som konstant deler kryptiske opdateringer.

Hvis jeg kunne gnide en ånd ud af en flaske, ville jeg ønske:
- Evig lykke i hjertet.
- Total udryddelse af kræft.
- Selvværd.
- Lækkert udseende.
- Penge. Og mange af dem.

Gud, hvor ville jeg ønske, at:
- Jeg ikke havde kigget ned og set synet af mine bare lår der har lagt sig lidt for godt til rette på stol.

Gad vide hvornår:
- G. kommer hjem?
- At det helt går op for mig, at jeg faktisk er helt ude af system og sygemeldinger, og faktisk talt har et arbejde?

Hvorfor har dette kvindemenneske ikke taget en længere kjole på?














Stupiditet er:
- At være ærlig, bare fordi man kan. Og m. det mener jeg: At svine andres menneskers udseende direkte op i deres ansigtet.
- At dreje alt til noget perverst. (Men nu har jeg så heller aldrig påstået, at jeg ikke er en lille smule stupid).
- At være stivsindet og sort/hvid primitiv, og klandre folk for deres følelser. Sidst jeg kiggede efter, var der ikke en on/off- eller volume-knap.

Grimhed er:
- At være slave af moden, og samtidig være nedladende overfor dem, som ikke bruger en månedsløn hver måned på at have alt det nyeste. (Bare fordi visse ting er på mode, betyder det ikke, at det automatisk er pænt)
- Stinkdyrsfrisure.
- Optegnede klovnebryn.

Hvis man bliver hvad man spiser, er det så derfor at:
- Min røv og mit hofteparti ligner et hvidløg?