torsdag den 14. juni 2012

Politisk korrekte tørhoveder.

Misforstå mig ikke. Der er intet galt med at at være i besiddelse af en god moral, og et empatisk sind.
Men der er dælme noget i vejen med de mennesker, som altid forholder sig rooooligt og politisk korrekt.
Det trætter mig. Trætter det ikke dem selv? At placere dem selv på en forgyldt piedestadel? Hvor de så sidder og slynger om sig med fremmedord. (Noget de går højt op i. Jo flere fremmedord, jo højere IQ).
Næppe. Man føler jo man står og taler med en gammel tør professor. Der er sgu ikke meget menneske bag sådan en opblæst person.

Man må jo ingenting mere? Så det gør jeg.

"Uhh Rødhætte, er du en rebel?"

Næh! Jeg er bare et menneske med impulser, følelser, meninger og spontanitet. Som lusker rundt nede ved de lave lixtal. Og har det glimrende med det. Og jeg kalder det for en møntsamler og en lystløgner. Ikke numismatiker eller mytoman. ( I <3 Google).

Og jeg bruger skyllemiddel. Litervis af skyllemiddel. Har været hele sortimentet rundt flere gange.

Man må heller ikke grine af noget der ikke er politisk korrekt. Og slet ikke noget der omhandler muslimer. For så er man racist.
Som om! Sidst jeg kiggede mig i spejlet, så jeg altså mig selv, og ikke en kvindelig politiker med lampeskærmshår og briller.
Denne reklame er jeg vild med!





Man må heller ikke sammenligne Jehovas Vidner med rotter og bruge begrundelsen: "De er umulige at slippe af med". For så er man Hitlers ukendte datter. (For Hitler sammenlignede jo jøderne med skadedyr. Og alle ved, at når man sammenligner (for sjov!) rotter med Jehovaer, så er man straks blodsbeslægtet med A. Hitler.) Det fik jeg i hvert fald at vide på op til flere sider i en tråd på en online debat et sted på nettet.
Af ekstremt tørre korrekte mennesker, som sad og nuldrede i fremmedordbogen og ventede på, at der kom en ukorrekt person på banen.
Og det kom jeg så. Og loggede af med en følelse af at jeg måske skulle investere i et grønt/brunt jakkesæt med armbind. Og lade hår være hår på overlæben og droppe skraberen.

Generelt, så skal man vide, at hvis man vil gebærde sig på en online debat, så skal man skære sine meninger ud i pap. Ikke noget med at komme med forkortede meninger. Niksen. For så bliver dine ord delt op i Søren og Mette stavelser (s-ø-r-e-n  o-g  m-e-t-t-e  g-i-k- e-n  t-u-r), og alt hvad du har skrevet, kræver en redegørelse, statistikker og uddybende forklaring.
Jeg magter det ikke. Og alligevel lander jeg konstant i kløerne på de korrekte tørhoveder. Og der skal da nok ikke herske nogen tvivl om at de anser mig som værende mildt retarderet. Eller blot småtbemidlet.

Men jeg er i det mindste autentisk.