fredag den 15. juni 2012

Operation Fedthætte.

Fremover vil der være opdateringer og status vedr. Operation Fedthætte, hver fredag her på bloggen.
Min rygrad har de sidste to uger haft samme konsistens som en Chokofant. Jeg har simpelthen belønnet mig selv og mit store vægttab på tyve kg. med alt det som startede med at gøre mig til den runde rødhætte.

Okay, det lyder værre end det er, jeg har ikke indtaget 3700 kcal. om dagen, men lad os bare sige, at jeg har overskredet de 1400 kcal.
Vil ikke lyve; jeg har nydt hver eneste mundfuld. Men jeg har så tilgengæld også været en omvandrende ballon. Mave kan ikke tåle sukker og hvidt brød. Og friturefritter. Og selv om ovenstående smager grotesk dejligt, så falder det lidt til jorden, når man har mange daglige uddrivelser på toilettet, og analeksplosioner som næsten sætter krigssirenen i gang.

Så nu visker jeg tavlen ren. Jeg har for længe brugt mit nuværende vægttab som sovepude. "Jeg har tabt tyyyyyyyyve kg", udtalt med dramatisk stemme og øjne så store som hjulkapslerne på Bjarne.
Det har medført at folk har rost mig, og sådan noget er farligt. For når min elskede mor siger til mig: "Nu skal du heller ikke blive alt for tynd", så tænker min fedthættehjerne: "Ej, men så nupper jeg da lige en pose Malaco. Det må jeg godt, når folk siger til mig at jeg heller ikke skal gå over gevind".

Men altså, enten elsker folk mig så højt at de stikker mig verdens sødeste løgn, eller også skjuler jeg mine mange kilo. For tro mig; det er tæt på at mit bmi er højere end min IQ.


Så, jeg håber I vil følge Operation Fedthætte.

Her er før og efter billeder. Som I kan se, så har jeg et stykke vej endnu. Men nu er mit legeme ligesom online, og sådan noget forpligter.