torsdag den 7. juni 2012

Aftenens liste:

Glæder mig da for voldsomt til:
- Afterparty efter vinsmagning hos mig i morgen aften med yndlingskollega.
- At sove grotesk længe lørdag.
- At modtage dagens høst hos Ellos.

Det er den onde lyneme for dårligt:
- At SKAT ikke har returneret de penge endnu de skylder mig, for dengang hvor de opkrævede ulovlig importgebyr for min rynkeolie. Vi taler 1½ måned. Har sendt mailen igen med teksten: "Hvor bliver mine penge af?", med fed skrift og maks skriftstørrelse.
- At nyindkøbt shinespray til hår, stinker af tandlæge.

Jeg undrer mig over:
- Dybden i min navle. It's like a caaaaaaaave....aaaave....aave...ave....ve.
- Linse Kesslers hud på brystkasse. Hvad ville der ske, hvis implantaterne blev opereret ud? Ville hun så have et villatelt på forsiden af kroppen?

Frygter lidt for:
- Hvordan medlemmerne af anstalten bliver i morgen, når de får alkohol indenbords?
- Årlig sommerafslutning. Kan ikke den dag. Skal sgu da ikke risikere at blive forvekslet med et nyt dokumentarprogram om Morten og Peter. Det det falske sted!

Er utilfreds med:
- Mine kinder. Ligner fra visse vinkler Droopy.
- Mine baller. Ligner semi-maste appelsiner bag et stykke stof.


Det var så det:
- Ikke mere massage til mig og mine myoser, hælsporer og hvad har vi.
KAN ikke ligge med hoved i hul og høre massøren stå og lave nydelyde, mens man ligger der med bryster hængende ud over kanten af briksen og røv der vibrerer nonstop, pga. rystelserne. ("Mrrrrrrrrrrmmmmmmmmm", siger han fandeme)
Sie sind eine sehr lästige gruseligen Mann.

Man får lige lidt tics ved øjnene, når man:
- Modtager en mms fra sin far med overskriften: "Så er der missehygge".