søndag den 13. maj 2012

Sengekantsindlæg.

Pak bare de lumre tanker væk. Det er ikke sådan et sengekantsindlæg. Jeg er bare erklæret i undtagelsestilstand. Fryser og sveder på skift, og har den ondeste hovedpine, som ikke vil forsvinde trods et heftigt indtag af Treo og Ibuprofen.
Gråstænkt er ude at pusle om rallybilen, og jeg pusler om mig selv.

Har ellers været en hårrejsende weekend. Har fået set The Exorcism of Emily Rose med Gråstænkt, og Paranormal Activity 2 og 3 med en veninde. Fortrød næsten mit ad libitum-indtag af Magnesia. Var virkelig tæt på at lave en uddrivelse i bukserne. Paranormal Activity 3 så jeg hovedsageligt gennem mit tørklæde, som jeg havde trukket over hovedet på bedste burka-vis. Var virkelig tæt på at indhalere det flere gange.

Og nu sidder jeg bare her og ligner et før-billede. Har gnedet make-uppen af, håret er gået ud og fra visse vinkler ligner jeg Birthe Rønn-Hornbæk.
(Nu forstår jeg pludselig, hvorfor Gråstænkt spontant kørte ud til sin rallybil.)
Kunne fra andre vinkler faktisk også godt minde om Anni fra "Er du mors lille dreng". Så ved man fandeme den er gal.



Hvad sker der i øvrigt for hendes tonede brilleglas? Og hvem opfandt det og mente helhjertet, at det da var en brandgod ide at ligne en retarderet trucker?

Apropos retarderet, så overvejer jeg stadig at købe en badedragt. (Må dog bare vente til næste måned. Konfirmation har efterladt en ynkelig lille sum penge på kontoen). Jeg ved godt, at mine lår ligner overhævet gærdej. Og jeg ved også, at min krop vil ligne en halmballe i pressening. Men har virkelig lyst til at skide på det og andre folks traumer, og bare hoppe ud i det. Bogstaveligt talt.
Og helt ærligt, hvor mange mennesker er der til stede i en svømmehal kl. kvalme om morgenen? (Matastrunterne, negleteknikerne og andre i samme genre har jo ikke tid til klorvand fra morgenstunden.)
Tanken om hvor mange kalorier jeg kan forbrænde, er virkelig virkelig fristende. Så det ender nok med at jeg gør det.
Køber dog badedragt over nettet. Skal under INGEN omstændigheder stå i prøverum i f.eks. Intersport, og risikere at:
A) Skinger ekspedient flår forhænget til side så hele butikken kan kigge ind og råber: "Hvordan går det så HERINDE?" alt imens man står med svedperler i overskægget, og med badedragten der sidder i spænd over hofterne, hvilket har medført stoppet blodomløb i benene, som nu er helt blåviolette og så kolde, at de 3 centimeter lange hår på dem, står ud som stive børster.
eller
B) At fitnessbørgerne derinde, faktisk har installeret overvågningskamera i prøverummene.