søndag den 29. april 2012

Søndagsgrublerier.

Ja, så forsøgte jeg at ændre bloggens udseende. Lad mig sige det meget præcist:

Jeg hader det!

Så jeg må i gang med noget nyt, efter dette indlæg er skrevet.

Hvad har søndagen ellers budt på? Joehh, der er blevet gjort rent. Det er dælme skønt. Bare lynch mig, men der er nu ikke noget som duften af Ajax! Grise skal flyve, før jeg skifter til noget parfumefri. Man skal kunne dufte at der er blevet gjort rent. (Akkurat ligesom at man skal kunne dufte man har vasket tøj. I <3 Snuggle)

Der er også blevet travet en god lang tur ved søerne i skoven. Jeg har jo faktisk nogle kilo der skal tabes. Og i dag fandt jeg en nederdel, som jeg SKAL kunne komme i. Forsøgte at tage den på. Så ikke godt ud. Mave væltede ud over linning, som gærdej i en bageskål. Men det er der råd for.
Så vi travede afsted. Selvfølgelig rendte jeg på yndlingschef midt mellem bøgetræerne, i dag af alle dage, hvor jeg ligner en shemale uden make-up i grimme sorte velourbukser.

Jo, du læste rigtigt.  Velour. :/

Men der blev motioneret. På et tidspunkt, hvor mit legeme var blevet varmet rigtig godt op, følte jeg nærmest at min røv svang fra side til side som et pendul. I'm a white woman trapped in a black womans body.
Læste noget med at man forbrænder sin vægt i kalorier. Dvs., hvis man vejer 60 kg (det har jeg så ikke vejet siden jeg blev født), og hvis man går 10 km, så har man forbrændt 600 kalorier.
Halleluja! Så har jeg forbrændt 1900 kalorier i dag. (Så kan I selv sidde og gruble lidt over det og tænke om jeg har gået 10 km og vejer 190 kg. eller om jeg bare har travet et lille smut til Poetz og retur igen med en lille omvej via Næstved).

Nå...jeg må i gang med at udtænke nyt design til bloggen. De her kys i baggrunden minder jo mest af alt om et kærestebrev man sendte til Peter i 3. klasse - overhældt med Date deo.