onsdag den 18. april 2012

~PMS~

GÅ INDEN DØRE

Luk døre, vinduer og ventilationsanlæg. Vær opmærksom på om mennesker omkring dig ved, hvordan de skal forholde sig.
Lyt til Danmarks Radio eller TV2. Her vil du få at vide hvad du skal gøre - fx. ved atomkraftuheld, pms-anfald, kemisk udslip eller stormflod.


Så er den gal igen. PMS. Føler mig som en stor omvandrende Merci-reklame. Med hyppig temperamentsskifte. Hvilket gik ud over meget ung pige på job. Lige pludselig kunne jeg bare ikke mere. Hendes mund da hun blev sur, mindede mig om en hønserøv i kramper og jeg var ikke gammel nok til at bare tie stille. Men for helvede....magter ikke teenage-tværhed når jeg arbejder. Virkelig ikke.
Men derfor behøvede jeg jo ikke ligefrem at hvæsse klæer af hende. Ej heller knurre.
Så jeg rykkede hende kærligt og på "er-du-en-rigtig-gavflab"-måden i hestehalen og blev gode venner igen. Gav faktisk knus.

Og nu har jeg bagt marmorkage. For pms-monstret kræver at blive tilfredsstillet.
Nu mangler jeg bare at tude ukontrolleret. Så er den hjemme. Overvejer at logge på netbanken. Så er den ligesom i hus.


Dagens madintag: 9
Dagens optur: Mails.
Dagens guldklumper: Raccoon og Mini-Gates.
Dagens øjesten: Gråstænkt.
Dagens irritationsmoment: Forstoppelse. (Typisk, hva? Enten er der gennemtræk eller også er der hængelås på)
Dagens overraskelse: Regning fra TDC.  Kan jeg virkelig få så lave regninger fra dem?
Dagens årrhhh: Hjemløs kat på terranda, som var sulten. KAN ikke stå for de pelsdyr.