fredag den 13. april 2012

Fantastiske fredag.

Arh, fridag. Det er sådan man skal skyde en weekend i gang. Overvejer et krus kaffe, inden jeg vil i nærkontakt med støvsugeren og diverse Ajaxflasker.
Og ja, jeg bruger Ajax. Fordi det dufter godt. Når jeg gør rent, skal det dælme kunne duftes.

Burde få ryddet op på terrandaen. I efterårs- og vintermånederne, kommer jeg desværre til at bruge det som "småt brændbart". Så jeg kan vist fylde de første tre plastiksække med reklamer, flasker og div. runkne kartofler. Ved at der sikkert gemmer sig et cigaretskod eller to derude. Må ikke ryge det. Det er ulækkert. Og sølle at babbe på et 2 måneder gammelt skod. Virkelig sølle.

Venter også på posten. Pakkerne fra min netshopping sidste weekend, burde begynde at tikke ind. Burde faktisk få en i dag.

Dagens liste: Ryd op, støvsug, rengør, tøm terranda og få Gråstænkt til at køre på genbrugspladsen.
Dagens optur: At træde på vægten. Tallene daler.
Dagens nedtur: Ingen.
Dagens forventning: En fantastisk aften med Gråstænkt.
Dagens sure opstød: Folk der sjusker med det danske sprog. Med mindre man er ordblind eller stadig et barn, så burde man vide, at det ikke staves: Samværd, selvskab, generalt, afvide, bekræftigelse og nød til.
Dagens undren: At Tommy Seebach har kultstatus. Bevares, jeg har da bestemt intet imod ham. Jeg kan bare ikke lade være med at undre mig over, hvorfor manden skulle dø, før han kunne få anerkendelse fra det danske folk.
Dagens undren II: At Flemming "Bamse" Jørgensen også har opnået en vis form for status, efter sin død.(Of course) Gad vide hvor mange under 47 år der ville lytte til Vimmersvej, hvis han stadig var i live?

Nå, det var den kaffe.