søndag den 7. oktober 2012

Hvis jeg var radiovært...

så ville jeg starte m. at smide samtlige albums ud m. Medina, Rasmus Seebach og lign. trælse parodier.
I stedet vil jeg bringe mere kvalitet ind i folks højtalere.

En god playliste kunne bla. indeholde:

- Nouvelle Vague.
- Tori Amos.
- Yul Anderson.
- Lars H.U.G. (Fordi han er Danmarks bedste sanger).
- Texas.
- Cranberries.
- Lenny Kravitz.
- Sia.
- Cæcilie Norby.
- Adele. (Fordi hun er så pisse smuk og dygtig)
- Caroline Henderson.
- Anggun.
- Ravonettes.
- Sort Sol.
- BAAL.
- Moby.



Åh gud, jeg kunne jo blive ved i en uendelighed. Hvorfor kan radiostationerne så ikke? I stedet for at man skal høre "Call me maybe" 19 gange på en formiddag. Og Rasmus Seebach indtil ørene bløder.
Det er da fint m. mainstream musik. Meget af det rokker jeg da selv m. storetåen til. Men hvor er variationen?
Det er fandeme for dårligt.


Nå, jeg vil i seng. Snart. Så I får lige første nummer fra Radio Rødhætte.