onsdag den 19. februar 2014

Nå ja, forresten...

Jeg skal stoppe med at ryge. Og denne gang SKAL det overholdes. Og selvfølgelig kan jeg. Det gik jo fint sidste gang. Lige indtil jeg skulle prøve en enkelt cigaret. Sådan for at se, om det bare smagte af helvede til.

Og det gjorde det jo så som bekendt ikke. Og derfor blev jeg kratrygeren, som sneg mig hjemmefra med smøger og tyggegummi med retning mod tætbevoksede områder.

Fuldstændig tåbeligt!


Så jeg forbereder mig nu. På abstinenser og hysteri. Ved ikke om det bliver i morgen eller på mandag. Det må tiden vise. Og grundene? Jamen, er de ikke åbenlyse?
Først og fremmest for mine børns skyld. Og min egen skyld. Og helbreddet. Men også for pengenes skyld.
Har faktisk planer der skal realiseres. Som f.eks. et par rejser.

Såehh....countdown til meltdown.