fredag den 23. marts 2012

Dagens tilfældige liste.

Skal fandeme lette røven og komme i gang med: At hænge tøj op, vaske tøj, få styr på 19½ kg. tøjbunke af rent tøj, få hjem reddet ude af undtagelsestilstand.

Burde: 1) Gå en tur på 281 km. for at på forhånd forbrænde det slik og rødvin, som jeg har planer om at indtage i aften til X-Factor finale. 2) Fjerne make-up fra i går.

Undrer mig over: 1) Stikkende hår under hage. (?) 2) Liv fra The Voice. Hvem har sat stød til hendes stemme? 3) Min kærestes eks-flirt/kæreste. Hun ligner en der elsker Kandis og billig hårmousse.  Har seriøst sjældent set så grimt Limahl-strithår på dansk kvinde før.

Hader: At være hypokonder. Det er faktisk opslidende.

Finder flg. ufattelig sølle: Hjemmeværnet. Fede klamme magtliderlige og skydeliderlige fjolser med vrangforestillinger om at de er på niveau med B.S Christiansen.

Elsker: Mine dejlige børn, min egen gråstænkt. Og foråret for pokker! Hvornår er der en nabo, som starter plæneklipperen? Jeg trænger så meget til duften af nyslået græs og mos.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar