fredag den 23. marts 2012

Dagens tilfældige liste.

Skal fandeme lette røven og komme i gang med: At hænge tøj op, vaske tøj, få styr på 19½ kg. tøjbunke af rent tøj, få hjem reddet ude af undtagelsestilstand.

Burde: 1) Gå en tur på 281 km. for at på forhånd forbrænde det slik og rødvin, som jeg har planer om at indtage i aften til X-Factor finale. 2) Fjerne make-up fra i går.

Undrer mig over: 1) Stikkende hår under hage. (?) 2) Liv fra The Voice. Hvem har sat stød til hendes stemme? 3) Min kærestes eks-flirt/kæreste. Hun ligner en der elsker Kandis og billig hårmousse.  Har seriøst sjældent set så grimt Limahl-strithår på dansk kvinde før.

Hader: At være hypokonder. Det er faktisk opslidende.

Finder flg. ufattelig sølle: Hjemmeværnet. Fede klamme magtliderlige og skydeliderlige fjolser med vrangforestillinger om at de er på niveau med B.S Christiansen.

Elsker: Mine dejlige børn, min egen gråstænkt. Og foråret for pokker! Hvornår er der en nabo, som starter plæneklipperen? Jeg trænger så meget til duften af nyslået græs og mos.