lørdag den 30. juni 2012

Live rapport fra Bodega Benthe.

Jeg trækker vejret. Er begyndt at føle mig ædru igen, men har fandeme også svedt uhyggelige mængder alkohol ud. Ligner fra visse vinkler Bjarne Liller. (Er han egentlig død?) Og har haft kropslugt som Albansk herretoilet. (Husker da egentlig også noget med at jeg trådte forkert i nat og lavede en bevægelse, som fik ølkruset til at hoppe og aflevere indhold i halvdelen af ansigtet.)

Fik gavekort fra yndlingschef til fodbehandling. Yes! Vil vædde med at foddame efter endt behandling, udtaler til Midtjyllands Avis: "Det går bedre nu. Efter tre operationer i øjet, har de reddet 82 pct. af synet, og de fik opereret neglestykket ud. Men der er jo en erhversrisiko man løber, når man renser hove".


Har crashet Føtex med Gråstænkt og to x teenagedøtre. Det tog mig også kun 2½ time på sofaen med hånden begravet i chipspose og indtagelse af vand i en mængde der svarer til Gudenåen.
Efter at have travet rundt inde i butikken i et kvarter, tog jeg et hvil. Undrede mig da godt nok over alle de mænd, som kiggede sært på mig. Det var der så en grund til. Vathovedet her, havde nemlig storblomstret Yvonne-bh på, og en hvid tunika over. Tadaa, frit udsyn til 85E, som havde delt sig i fire i dagens anledning.

Nå...resten af dagen er overskuelig.
To x teenagedøtre foreslog hotdogs til aften. Jeg er på! Kan nok godt lige anstrenge mig til at varme brød og pøser.
Gråstænkt er ude. Ved ikke om han er i gården, eller om han er ude at tjekke banearbejdernes arbejde. Teenagesøn er vågnet. Han kom hjem kl. tidligt i morges efter LAN-party, hvor man ikke må sove om natten, for "så tegner de overskæg på en".
Teenagedatter surfer på world wide web, og Gråstænkts ældste har netop lige smækket en æblekage i ovnen. Me like.

Må se om vi kan blive enige om hvilken film vi skal se i aften. Jeg vil gerne se gyser. Det vil Gråstænkt ikke, for "det er så langt ude". Til gengæld vil han gerne se film med lastbil der forvandler sig til robot. For det er nemlig ikke langt ude.
Heldigvis er vi da begge til komedier og psykologiske thrillers.

(Men åh, hvor gad jeg da bare godt ligge på sofaen og køre en Sex and The City marathon på tv'et).