tirsdag den 25. juli 2017

Du siger; jeg hører

Du siger:
"Der står på BT, at mænd foretrækker skøre og sjove kvinder. Hihi, så er der håb for mig endnu. Jeg er bare 2tal gakkelak".
Jeg hører:
"Jeg er jævnt kedelig, men nogle gange poster jeg vittigheder fra "Humørhjørnet" på Facebook".


Du siger:
"Jeg er såååå vild med Mr. Grey. Ummenommenom. Han måtte godt piske mig. Jeg er en rigtig frækkert, nu flasher jeg et billede på Facebook af Fifty Shades-bogen, der ligger på mit natbord".
Jeg hører:
"Jeg er den kvindelige udgave af en langturschauffør, der er indehaver af en stak "Ugens Rapport" med lidt efterhånden lidt for stive sider".

Du siger: 
"Jeg siger altid sandheden. Det kan godt være hårdt for nogen, men i det mindste ved folk hvor de har mig"
Jeg hører:
"Jeg er i bund og grund et røvhul, der er blottet totalt for situationsfornemmelse og pli".


Du siger:  (Eller skriver på din Facebook (i et i øvrigt grimt Google-billede med lidt for mange hjerter med lidt for grov pixelering)
"Jeg har måske ikke den smukkeste krop. Jeg ligner måske ikke en model. Jeg har deller og appelsinhud. Men jeg er MIG! Og jeg har et stort hjerte. Lev med det eller lad være!"
Jeg hører:
"Kom med en masse kommentarer og fortæl mig, at jeg er en smuksak og at jeg er lige som jeg skal være. Jeg har brug for at høre det".


Du siger:
"Jeg er ikke racist, men ..."
Jeg hører:
"Om lidt kommer jeg med en jævnt træls generalisering".


Du siger: 
"Du får ret og jeg får fred"
Jeg hører: 
"Jeg kan ikke argumentere"


Du siger: 
"Jeg er bare vild med Den Mentale Kriger".
Jeg hører: 
"Der skal ikke så meget til at imponere mig. Hvis en lige-pt.hypet-Facebook-kendis filmer sig selv og fortæller, at jorden er rund og at man skal huske at tale sammen i et forhold, er det helt ny og meget inspirerende viden for mig".

Du siger: 
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best"
Jeg hører: 
"Jeg er en pissetræls kost, der kræver retten til at være lige nøjagtig så urimelig, som jeg vil være overfor min kæreste/mand. Og jeg gider ikke stå til ansvar for mine urimeligheder. Så derfor leger jeg lige, at jeg er Marilyn Monroe og tror, at jeg kan dække min anstrengende personlighed ind bag hendes ord".


Du skriver:
"Puha, sikke en træls sommer !!!!!!!"
Jeg læser:
"Jeg fremstår bundhysterisk og har på ingen måde styr på tegnsætning".


Du skriver:
"Nå....så endte man da også lige på skadestuen. Jeg vil ikke snakke om det. Skriv en pb".
Jeg læser:
"Jeg er en opmærksomhedsluder".


Du siger:
"De rige har mange glæder".
Jeg hører:
"Jeg er pisse utilfreds med mit liv og får et sært kick ud af at være misundelig på dem, der har mere end mig".


Du siger:
"Alle mænd er svin!"
Jeg hører:
"Der må snart være en klokke der ringer, hvis alle mænd du har været i nærheden af, behandler dig dårligt".



Du siger (til dit barn):
"Måske".
Jeg hører:
"Det kommer aldrig til at ske".


Du skriver:
"Spottilbud i Netto! Gælder fra mandag".
Jeg læser:
"Vi sælger hele lortet dagen før".


Du skriver:
"Tusind tak for alle hilsnerne. Jeg blev helt overrumplet, da jeg loggede på og så dem".
Jeg læser:
"Jeg har siddet og luret på min profil hver time hele dagen".


Du skriver:
"Så rundede man da lige dag 34 som ikke-ryger. Puha, hvor rygere stinker. Adderbadder. Nyder mit nye jeg!"
Jeg læser:
"Jeg begynder at ryge igen om maks en måned".


Du skriver:
"Min krop er mit tempel".
Jeg læser:
"Jeg har lige købt mit første medlemskab hos Fitness World".


Du siger:
"På fredag inviterer vi Bente, Karsten, Torben og Hanne på Tapas. En lille let anretning, når vi har været nede at spille mini-golf".
Jeg hører:
"Vi serverer salami, kropølse, kødpølse, Stryhns leverpostej, mellemlagret Danbo skåret i blokke, vindruer og bacon/porretærte. Dertil kiks og flutes".