tirsdag den 6. juni 2017

Som man siger ...


 Oh well ...









Tja, hvorfor ikke? Gastronomisk erotisk fusion i køledisken.







Ja, jeg tror på det haster ... Hvad gør man med levering?







Hvor gammel er Dot lige?





 Tramp, for fanden. Tramp! Vi kan ikke have snigekunder her i butikken.






Delvis slagtet? 







I'm loving it! Importeret diller fra Østen.






Historien om en flok meget rene skolebørn ...




 Bizart. Og alligevel har jeg en trang til at komme og kigge.










Mormor er ikke til det nymodens pjat som glidecreme ... Til gengæld er hun billig, den skøge.






Og det er trods alt rart at vide ...






Olé! 







En bog om en håbløs familie i mental tomgang.






Cool nok, alligevel.







Dejligt! Man gider bare ikke ubehøvlede lejligheder.








Jens Hansen har en bondegård. Og muligvis et lille crush på Rosa.





Jeg HAR spottet det. Og jeg tror jeg takker nej til skummelmælk, selv om jeg ikke kan sige mig fri for at være lidt nysgerrig.






Else er en heldig kvinde ...





Pænt sej krabbe, der. Total fingersnilde.




Og de er kæmpe store, blev der sagt.






Auswitch. Kommen in eine Stadt in Ihrer Nähe.







Et godt tilbud til os med meget magre venner.








Tydeligvis en smed med et anderledes behov for bekræftelse.







Og det er så nok ikke lige en sø, som man umiddelbart har et behov for at bade i.




Forældresamtaler bliver længere og længere ...






Ny form for samfundstjeneste?






Poltergeister har nået et nyt niveau.








Så for 750, - kroner får man både en frakke og en gang heftig sex?






Eller hvad man siger ... Godt det ikke er min skede den baby blev presset ud af.





Husk lyd? Ej, TV 2, nu synes jeg måske liiiige det bliver detaljeret nok.