torsdag den 4. februar 2016

Tilbage til 80'erne

Et par veninder og jeg tager til 80'er fest sammen med halvdelen af byen. Og jagten er gået ind på at finde udstyr.

Hej hej eBay. Din lille diskriminerende luder.


Samlige tylnederdele kan jo for fanden kun fåes i str. "jeg måler kun 32 cm. om tajlen og 63 om hofterne". Jeg vil jo komme til at ligne Anders And med eksploderet røv, hvis jeg klemte sådan en sag over hofterne.  Røvhuller! Size-queens!




Armbånd, halskæder, blondehandsker og make-up er piece of cake at finde. Ja, selv håret er nemt at få tilbage til 80'erne. Jeg tror det ender med denne frække sag i 100% polyester. Så håber jeg bare, at jeg kan få proppet mit eget hår op under sådan en paryk. Nægter at udsætte min eget for for et crepejern.




Og så overvejer jeg denne. Bare for at have den bagefter.