lørdag den 6. februar 2016

Highlights fra PMS-legemet (Aka: fuldstændig skideligegyldigt indlæg som ikke er værd at læse)

Jeg har pms. Og med den obligatoriske tilhørende hovedpine. Nu på dag 2. Fandeme fedt.
Men så er det jo godt man kan forberede sig på en kommende fest i nær fremtid og købe diverse dulle-remedier på nettet i direkte telefonforbindelse med en af de veninder der skal med. Ja, det er hyggeligt. På den måde er man ikke afskåret fra at shoppe med veninden. Tak internet!


Jeg glæder mig! Årh. Mødes med vennerne inden festen, høre skøn musik, mens make-uppen bliver lagt i flerstemmig deltagelse på badeværelset, mens vores drinks konstant er indenfor rækkevidde. Yay!


Dagens tilfældige, men nøje udvalgte tanker:


oOoOoOo: Det der "Talent" på TV2...Ja, jeg beklager meget, men hvorfor skal vi år efter år trækkes med en flok dansere i stramt ens tøj? Hvert.eneste.år! Det er jo røvkedeligt.
Og så er der Jarlen...Nogen burde fandeme opfinde et drukspil, hvor man skal bunde en øl hver gang den mand sidder og tuder. Stop dig selv.


oOoOoOo: Jeg har intet mod kontanthjælp eller folk på kontanthjælp. Men jeg kunne aldrig date en mand, som kan holde 10 års jubilæum på støtten. Den der type, som kommunen ikke kan aktivere, fordi vedkommende i bund og grund bare ikke gider lave noget, fordi han føler han er født til noget større (så kom dog i gang og tag ansvar, for helvede) og typen, som faktisk egentlig bare hader kommunen.
Jeg kan ikke. Det er simpelthen for umandigt og bare enormt utiltrækkende af en voksen mand på 40+.


oOoOoOo: Udstråler jeg egentlig noget besynderligt, som tiltrækker sære typer? Nu f.eks. med en date jeg havde, hvor manden påstod, at én eller anden kendt politiker havde ringet ham op og afspillet lyden fra et maskingevær. Helt alvorligt...jeg overvejede fandeme da et splitsekund at kigge ud i baggården for at se, om han havde parkeret sin et-hjulede cykel derude. Velkommen til Cirkus.


oOoOoOo: Er ens fødder et håbløst tilfælde, når ikke engang vaseline kan gøre dem babybløde?


oOoOoOo: Jeg hader Joachim B. Olsen.


oOoOoOo: Burde skrive klumme. Har masser af materiale. Bliver muligvis buh'et ud af Korsbæk. Som efterhånden burde omdøbes til Ibiza i sommerhalvåret.


oOoOoOo: Sundhedssøn er lige taget ud af døren. Han blev hentet af en kammerat. I bil. Hvor blev tiden af?
Jeg er hysterisk hønemor og har efterhånden indøvet et mantra, som nærmest lyder som en bøn ved en halaslagtning. "Kør-nu-ordentligt-pas-nu-på-folk-er-dumme-derude-lad-nu-være-med-at-overhale-for-meget-hold-afstand-ingen-mobiltelefon-ikke-noget-med-at-provokere-nogen-ikke-køre-ræs-husk-selen-måske-er-det-glat-(jamen mor, der er 6 grader derude)-man-ved-aldrig-grim-sort-is"


oOoOoOo: Min DR1 er forsvundet. Lige pludselig. Ringede til YouSee, som vil sende en tekniker ud.
"Hvad siger du til mandag mellem 8:00 og 16:00?" Øh, jeg siger; nej! Jeg skal på arbejde. Og hvad fanden sker der for den der oldnordiske tilgang til den form for tidsbestilling?
YouSee-manden ville også lige gøre mig opmærksom på, at: "En fejlmelding koster 420,- i startgebyr og 375,- pr. halve time".
Mrm, tro på det! Det er jer der har lavet en fejl. Min boks står som den blev sat for en del år siden. Jeg har støv der kan bevise det.


oOoOoOo: Hvor er det dumt - årh, så dumt - at sprognørder bliver ved med at bræge: "Patetisk er ikke et ord af den betydning du tror det er.  Danskerne har oversat det forkert".
Okay. Og ja. Og så og dog. Nej. Det er et pendulord. Mrm. Velbekomme. Det var så lidt.



oOoOoOo: Lykken er mange ting. Som f.eks. at opdage et dokumentarprogram om 9/11, som man ikke har set. (Tro mig, det er ikke en ligetil opgave). The hours before, mener jeg det hedder.


oOoOoOo: Har genoplivet min e-cigaret. Den bor i munden på mig. Tror jeg har reddet mig en mindre nikotinforgiftning.



Kæft nogle grimme tankebobler jeg forsøgte at lave...