fredag den 22. januar 2016

Søger en mand til tungekys, missionærstilling og ridning

Bare engang imellem. Sådan hver anden dag, måske? I en time eller to? Sådan for at gøre kalorieforbrænding sjovere end at løbe en lang trist tur.

Come on; hvem melder sig? Jeg har ikke så mange krav. Du skal være renlig, normal rent mentalt, have underarme, højere end mig (hvilket så kun udelukker dværge) og være fuldstændig vild med kroppe, der ikke er indrettet minimalistisk og i feng shui-style.

I promise you; jeg kysser som en drøm. Og det er jo grund til at gå i dybden mund-til-mund i 1½ time. På den måde har vi ikke alene varmet op, men også forbrændt 570 kcal.
Herefter forestiller jeg mig, at vi snupper 20 minutter i misionærstilling. Vupti; 500 kcal. er forbrændt.
Kyssepause: 15 min. = 115 kcal.

15 minutters blowjob = 50 kcal.

Og så kan vi afslutte træningen med 20 minutters ridning. Her vil jeg have forbrændt 600 kcal. Du er kun på 300. Men det gør ikke noget. Du høster mellem 60 og 100 kcal. når du får orgasme.

Og så kan vi slutte af med dybe kys som en slags "nu strækker vi lige ud". I hvad...? 30 minutter? Halløjsa; 230 kcal.



Cirka tre timers træning med mulighed for at sove i træningscentret og en helvedes masse kalorier forbrændt, hvilket levner plads til rødvinshygge senere.