fredag den 30. august 2013

Update på OTA-Solgryn manden

Okay...han giver ikke så let op. Har modtaget et par beskeder mere:

1: er man ude af kampen :-) eller er der dømt kaffe pause :-)

2: Har du savnet mig, griner og smiler :-) det tror jeg du ved det bare ikke, :-)

3: nu skal vi spille pigpon samme for jeg vil se dig,,

4: så bliver jeg endnu mere vild efter at møde dig,,MUMS


Savnet? Savnet hvad? Din rødbrune kulør? Dine kaffe-tiggerier, som nok i bund og grund er mere fisken efter sex? Og vil jeg overhovedet vide, hvad pigpon er?

Nå...begge børn er taget på weekend hos deres far. Jeg har en arbejdsweekend, hvilket ikke generer mig. Elsker mit arbejde.
Uh...og så har jeg en date med min veninde i morgen aften. M. Malibu og Irish Coffee. Og sikkert fadøl på skummelt værtshus.

Tilfældig liste:

Har:
- Fået hentet svinedyre parfumer på posthus. Og fået medynk af postdame.
- Fået at vide, at G. er aktiv på datingside. Er fint for ham. Håber oprigtigt, at han finder det han leder efter.

Er:
- Overraskende okay m. det. Man skulle tro, at det ville sende mig direkte i gulvet, men det gør det ikke. Håber egentlig bare, at han finder en, som kan gøre ham lykkelig, og som deler hans interesser.
- Møgpervers pt. På den sofistikerede måde, selvfølgelig. Mrm.

Dagens beskeder til unavngiven:
- For fanden altså...selv når du læsper...
- Glæder mig så meget til at se dig i morgen aften.
- Arrhhh...skulle du nu ikke lige holde dig til sandheden? Sund? Sund??
- Jeg har lagt mærke til underarmene. Kan-godt-li'.

Dagens beskeder til mig selv:
- Må.Ikke!
- Nytter sikkert ikke noget alligevel.
- Du er ikke helt utiltrækkende m. den der Netto-pose på issen.
- Seriøst: Vask dine fødder.

Godt så:
- OTA-manden vil kneppe mig op af et træ?

Ét ord:
- TIIIIMBER!

Ét billede:





















Status pt:
- Venter på vaskemaskinen bliver færdig.
- Har fået farvet hår.
- Og farvet bryn. Og ligner ikke noget fra "Far til Fire" denne gang.
- Overvejer at have nærkontakt m. min seng. Har trods alt lang dag foran mig i morgen.
- Har købt ny bh, som sidder så godt, at jeg har lyst til at sidde og kigge på mine bryster hele tiden.