fredag den 25. december 2015

G-g-g-g-g-lædelig jul

Indlæg kommer senere. Jeg ligger på langs og slapper af. Og når jeg ikke slapper af, tuder jeg. Ikke fordi jeg er trist, men fordi jeg er så rørt helt ind bag hjertet.
Min dejlige dejlige søn kom stolt i aftes med aftenens sidste gave og satte den foran  mig på bordet. Hvilket blokerede mit udsyn totalt, så stor var pakken.

For fanden altså...Så har han været ude at købe en Kenwood køkkenmaskine til mig.





Hver gang jeg kommer ud i køkkenet (for at hente juleslik og kaffe, hvilket er ofte), står jeg og aer den og så bliver jeg rørt igen. Ved midnatstid i nat måtte jeg sætte den til, så jeg kunne høre hvordan dens motor lød. Lige da vi kom hjem.


Ej, jeg havde slet slet ikke forventet det. Jeg er ikke vant til at få så store gaver. Det har slået totalt hul på tårekanalerne.