søndag den 16. august 2015

Over & Out

Altså bare lige for i dag.

Skal vi ikke bare sige, at Havnefest i Silkeborg er ud over det sædvanlige rent hyggemæssigt?
Kunne ikke helt forstå, hvorfor jeg pludselig blev så fuld. Opklaringen kom i dag: De glas med cola jeg skyllede ned, var i virkeligheden dobbelt rom & coma...cola.

Tog mig omtrent tre gange så lang tid at gå hjem. Skred i seng med en kande vand, et glas og en rulle Treo og husker som det sidste, at jeg kæmpede for at falde i søvn, fordi jeg ligesom godt kunne mærke, at sengen ikke stod helt stille. Og vågnede på tværs med den ene dyne i aflåst sideleje.

Ligner et mislykket projekt i lerpottefremstilling i dag.

Men fandens hyggeligt. Så mange skønne mennesker i så godt humør.




Skrider på Netflix  Vi ses når mit ansigt er vågnet.