onsdag den 14. august 2013

Grrrmmppff

Ja, anede ikke hvad jeg skulle skrive i overskriften.



Ved I hvad der er rigtig træls? At man har så lidt selvværd, at man ikke tør sige nogle af de tanker man har, højt.  Fordi man er overbevist om, at man har bygget en masse luftkasteller op, og at man bare ender m. at ydmyge sig selv.

Man burde bare sige, hvad hjertet og sindet mener er vigtigt. Det burde man.
Bare ikke, når man hedder "lad-dog-være-m.-at-tænke-for-højt-om-dig-selv" til mellemnavn.


Nå...dagens Gul & Gratis fangst:



1:" Kæreste & partner, jeg er en transvetit på 49 år vejer 70 kilo måler 170,der søger en hersker/inde der vil have mig som en stuepige i 24/7 forhold jeg er natuligvis helt flødtbar vil megetgerne være en stuepige og blive oplærdt til at være en rigtig flodt feminin kvinde så jeg kan tages med til byen og købe tøj eller handle ind sammen med dig er også til hjæmme hygge elle ude i naturen eller klup osv du må selvfølgelig bestemme min påklædning fra det inderste til det aller yderste osv.seriøse breve vil blive besvaret.jeg er en transvetit og vil behandles lige som en rigtig kvinde også på det sexsuelle om råde".

(Det danske sprog er svært).

2: Dette må absolut være dagens tilbud til ensomme kvinder. Sikke en tyr, hva'? Grrwww, kiss me tiger!