mandag den 13. juli 2015

Is it just me?

Nogle gange sidder jeg med indtrykket af at jeg er ret alene om mange ting. Som f.eks.

- Jeg kan virkelig ikke se lyset i de der Minions og alle lader til at være så vilde med dem. Hvorfor? Warum? Det er en flok overvægtige Bananer i Pyjamas. That's it.

- Matrix-filmene? ZzzzZzzzzzz.

- Ringenes Herre. En flok trolde og dværge i en skov?

- Avatar.  Er det ikke bare en filmatiseret tegneserie?

- Koriander. De friske af slagsen. Ad ad ad ad! Hvorfor? Det smager som håndsæbe, og hvem fanden gider proppe det i sin mad?

- Lars Lilholt. (Okay, jeg kender så flere, der heller ikke kan lide ham).

- Landmandsfestivaller. De der kræmmermarkeder, hvor folk sælger en masse lort, som ikke engang TIGER ville tage ind i deres sortiment. Stedet, hvor folk er helt gakkelak pjattede med at sidde i et lummert øltelt og glo på en lille flok starstruck fjolser, som insisterer på at optræde med deres latterlige line dance.

- "Så ska' vi hyggenygge"-sangen. Dø dø dø!

- Fifty Shades of Grey. Jeg er nok bare mere pervers og lummer, end jeg regnede med. Blev i hvert fald ikke imponeret over filmen.

- Seriøsitet. I Singlegruppen, that is. Okay, indrømmet; der er nogle stykker, som jeg faktisk synes rigtig godt om. M/K. Men sådan skåret ret groft hen over gruppen som helhed, så er jeg åbenbart en af de få, som faktisk gerne vil debattere og meningsudveksle seriøst.

- Kim Larsen. Jeg har lidt indtrykket, at han er Danmarks national-pipsangfugl. Har aldrig helt forstået det.

- Varm dåsetun. Vendt i varm pasta. Eew eew eeeew.

- Kings Buffet. Sådan en Kinabiks med all-you-can-eat-friturestegt-crap og sære gryderetter. Det er meget stort her i byen. Kvantitet vinder tydeligt over kvalitet.
Jeg vil sgu hellere spise hjemme så og lægge penge til side og få mig en mundgasme på en god restaurant i stedet.

- Jeg kunne ikke drømme om at tømme en pose frostærter ned i en gryde og smide posen ud med en enkelt ært tilbage. Det er da synd for ærten. Hvorfor skal den ikke med de andre? Ja, jeg spørger bare.

- Jeg kan virkelig slet ikke lide Ben & Jerry is. Overhovedet. Forstår ikke, hvorfor det er så hypet?
Det er jo ikke engang særlig god kvalitet.

- Jeg hader "My heart will go on" med Celine Dion.

- Jeg gider ikke engang overveje at se House of Cards. En hel serie om politik? Nej tak.

- Pølser på grillen med en 3 cm. tyk forkullet tarm er ikke lækkert.

- Aber er grimme. Og slet ikke nuttede. Heller ikke abeunger. De er creepy.

- Det er faktisk ikke sørgeligt, da Jack dør i Titanic. Ikke at jeg dermed mener, at det er sjovt. Men det sørgelige er da scenerne nede fra kahytterne, hvor folk ligger i deres senge og bare venter. Piv.