onsdag den 24. juni 2015

1975

Hold nu kæft, hvor jeg glæder mig til weekenden. Jamen...ord kan ikke beskrive, hvor meget jeg trænger til at slappe af.
Mangler lige i morgen - tidligt på arbejde - hjem - skifte tøj - og ud og spise med alle kollegerne. (Gad vide om der er Asti?) og SÅ er det weekend!

Ingen arbejde - ingen hund der voldknepper min arm - bare weekend. Og så er der countdown til sommerferie. To uger endnu.

Og...så bliver jeg snart 40 år. Og har slet ikke krise. Utroligt nok. I hvert fald ikke over alderen. 40'erne er sejt!
Det er min hud tilgengæld ikke. Og dét kan godt nage mig! Og jeg vil skide på, hvad folk mener om botox. Jeg sparer sammen til det!

"Ej...come ååååån, Hætte. Vil du bare total lissom ende med at ligne Linse Kessler og Anni Fønsby?".

Luk nu røven og lad være med at udtale dig om noget, som du ikke aner noget om. Jeg skal ikke have sprøjtet 2 liter ind i ansigtet. Jeg skal heller ikke have sprøjtet fedt fra røven op i kinderne. Gud forbyde det. Resultatet er jo uoverskueligt at tænke på.



(Piggene er skægstubbene der er blevet presset ud gennem huden).


Men jeg vil have botox.  I panden. Og lidt ved øjnene. Og jeg glæder mig! Jeg skal bare lige researche lidt og finde den rette - og spare penge sammen.


40 år...


Så er der ønskeseddel? Og forespørgsler om den. Jeg holder ikke en fest før senere, Men inviterer selvfølgelig de nærmeste til brunh. (Pissesmart - låner lokalerne på arbejdet og slipper for svineriet herhjemme).
Og jeg aner ikke hvad jeg ønsker mig?

Kan ikke skrive botox på. Der er ingen der vil give mig det alligevel. Vil allerhøjst komme til at modtage en dunk round-up.
Kan heller ikke skrive: sex - bil - en fedmeoperation eller pænere fødder. Af åbenlyse grunde. Så hvad fanden skal jeg så ønske mig?

Udover parfumer of course. Chanel er vejen til en Hættes hjerte!


40 år...

Det er fandeme mange år. Det føles kun som 10 år siden, at jeg begravede en muldvarp og med jævne mellemrum gravede den op igen for at vise den til folk, der kom på besøg.
Lennie Kravitz har sgu da lige sunget "Are you gonna go my way" og Pretty Woman har næsten lige haft premiere, ikke?
Neonfarvet tøj, Martini og citronsodavand, Pisang Ambon, Permanentet hår, store 25" tommer plastikbrillestel, Ball-trøjer, lyserød og grøn hårgelé i tube med hank, Jørgen Mylius og Grand Prix, Kim Schumacher, Madonna med kors og uplukkede bryn, Eleva2eren, ZigZag og burgeren Elvis på DR, De 5-bøgerne, "Så er der tegnefilm" 25 min én gang om ugen, Oluf Palme drabet, telefonnumre der startede med 06, Puch Maxi'er.
Richard Marx, The Young Ones, kinakål, Ghostbusters, Skolebio, Mio min Mio, Silas, "Heksen-bøgerne", ananasring med hønsesalat, kasettebånd, dobbeltkasetteafspiller, Moviebox, 10 øres slik, HOKI-købmanden, Jive Bunny and the mastermixers, benvarmere, kinasko, røgelsespinde, biler med nappatag, hessian-tapet...


1975...

Queen udgav dette nummer:



Abba kom med denne:





Og denne bil så dagens lys. Frækkert!