onsdag den 6. maj 2015

Grrrr! Dagens irritationsmomenter m.m

  • Pissetræt af arrogante mennesker, som har hovedet så langt oppe i deres egen røv, at de mosler sig gennem tilværelsen med rustne rundsave på deres( sikkert knastørre) albuer og behandler de mennesker som de ser som værende under sig, som lort.
    Argh, men jeg er fandeme så pissetræt af at tiltrække møgører, som bruger min godhed og naivitet når DE har brug for det - og ellers ignorerer mig, når de ikke har brug for noget fra mig.
    Pis mig i øret, lortenar. Jeg kunne kvadre dig hvis jeg ville. Jeg kunne egentlig bare afsløre dit dobbeltliv og få din facade af mærket "kejserens nye klæder" til at krakkelere.


  • Træt af at nye sko har gnavet sig ind i min hæl og efterladt mig med ikke ubetydelige smerter og en særpræget gangart.


  • Træt af at det er så omstændigt at udfylde hos Lønmodtagerens Garantifond. Sætter sgu en advokat på det i stedet.


  • Træt af at min drømmekage mislykkedes for første gang nogensinde og endte med at blive et rent mareridt i stedet.


  • Træt af "thump up" ikonet på Facebook. Det er sikkert bare mig, men gud hvor jeg hader at sende en besked til nogen og få en "thumps up" som svar. Det virker så ligegyldigt. Og afvisende.
    Beder sgu da ikke om en roman som et svar, men er folk virkelig blevet så dovne?


  • Træt af at blive stoppet og næsten få revet ørepropperne ud af ørerne på vej hjem fra job, fordi to udsendte fra Guds Hus (de var ikke Jehovaer...men jeg hørte ikke hele deres præsentation af dem selv, fordi jeg stadig have Edith Piaf til at synge i mit højre øre).
    "Er du troende?" spurgte de. Og ud af min mund fløj der et "Det ved jeg sgu ikke. Joeh, det er jeg nok. Men jeg er sgu nok bare kulturkristen." Kristen mand i baggrunden gippede meget med øjnene bag de lige lovlig tykke brilleglas.
    Forsøgte at gå flere gange, men de var godt nok insisterende. Også selv om jeg kom til at sige, at jeg "egentlig ikke havde tid, fordi det fandeme var en lortedag".
    Så tog imod deres kort og lovede at ringe til dem. (Som om). Bare for at få fred.


    Nå, men det lettede. Lidt. Gudskelov har jeg skønne mennesker i mit liv, en pissegod arbejdsplads og pakker på vej fra eBay.
    Og nu skrider jeg ud på terrandaen og ryger en smøg og tjekker Tinder. Bliver sgu nødt til at gøre noget, hvis jeg gerne vil kysses lidt på.