søndag den 15. marts 2015

Reaktioner på Facebook over fredagens afsnit af X-Factor

Hvis I skulle kede jer, synes jeg, at I skulle tage et smut ind på X-Factors side på Facebook og læse danskernes reaktioner på fredagens afsnit af X-Factor.

Det er imponerende. Der er virkelig autentiske følelser serveret på et offentlig sølvfad.

Først Citybois, som på sær vis har fået status som det danske svar på Beatles.






Her er kvinde, som er træt af alle de følelser, som der er i årets program. (Hvilket jeg er enig i). 
Bemærk hvordan hendes smiley ligner hendes profilbillede.







Så er der en ældre kvinde, som ikke lægger fingre imellem.



Her blev jeg nysgerrig (nej, jeg har intet bedre at tage mig til), så jeg gik ind og snagede på hendes profil, for at finde ud af, hvor gammel hun er.
Der var ingen oplysninger, men dog et opslag om, at hendes lillebror fyldte 70 år. Så en vårhare er hun ikke.

Inga har generelt lidt svært ved det der Facebook...






Tilbage i X-Factor kommentarfeltet er der nogen, som tager det lige voldsomt nært nok, at Baraa blev stemt ud...







Andre var knap så knuste over Baraas exit.




Og så var der selvfølgelig konspirationsteorierne...







Hvad skal folk dog tage sig til, når finalen er overstået?